Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 18:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hifi4alls hjælpere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nissen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 21 August 2004 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er nysgerrig efter information omkring Hifi4alls hjælpere, jeg tænker f.es. på Ronin og andre moderatorer og lign. Hvad er deres retningslinier og funktion?

Nu er VA tråden så blevet lukket og den efterfølgende tråd omkring dette blev også lukket. Det virkede lidt som om man bestemt ikke kunne lide kritik af nogle anmeldelser. Det er måske hifi4all's grundholdning vi ser udført i praksis af disse hjælpere?

Hvad siger redaktøren, er han imod yntringsfrihed?

tak for en ellers super flot og professionel side

mvh

Til top Vis nissen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nissen

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 03:57 | IP-adresse registreret  

nej  hifi4all er først og fremmest et forum hvor du kan have din mening om et

bestemt produkt også dig din første tråd var en kæmpe succes der blev da rørt

godt op i andendamen og du havde ret(hvor er jensen henne?)det er når det

bliver personligt,din tråd blev opfattet som et angreb på jensen og han er meget

vellidt herinde,derfor reagerede folk som de gjorde,det var mere tonen i dit

indlæg efterfølgene syntes jeg du gjorde det flot,stod på din ret jeg var helt

overbevist om du var helt galt på den,den æder jeg mon ikke jensen gør det

også?var der ikke noget med et par ht'ere?ellers hold dig til tråden ikke være

alt for personlig så går du ikke helt galt i byen ,men mon ikke ronin han kan

formulere det bedre end jeg?

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 04:19 | IP-adresse registreret  

derers retningslinjer er at fjerne uvedkommen skidt og møg. samt sørge for en passende tone i forummet.

hvis du vil vide hvorfor va tråden blev lukket, kunne du jo spørge den ansvarlige..... i en pb

redaktøren er på ingen måde imod ytringsfrihed, men han er den "ansvarlige", så derfor er det hans sure pligt at lukke/slette indhold der er særdeles upassende....

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Der skal vel være nogle "voksne" der sørger for rimelig ro i børnehaven. Vi brugere har jo en grim tendens til at lade debatten blive personfikseret.

Ang. redaktionens lidt for hurtige reaktioner når tråde lukkes syntes jeg det er i orden, men jeg syntes de har holdt sig lidt for meget tilbage i den sidste tid. Inden kritikken var det for voldsomt med lukkede tråde - bare et kvæk ved siden af og tråden blev lukket. Nu lader man linen løbe for langt ud, se eks. tråden med VA samt div. politiske tråde om eks. skattetryk. Disse skal lukkes noget tidligere, og giv gerne en warning inden det gøres. Så ved tropperne hvad de har at rette sig efter, og følges advarslen ikke lukkes tråden. Iøvrigt kunne man, bare et forslag, tildele en agressiv bruger et "gult kort" i en periode og ændres adfærden ikke er det herut. Det er synd, at et så godt site ødelægges af få brådne kar......      

Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 August 2004 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

nissen skrev:

Hej,

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er nysgerrig efter information omkring Hifi4alls hjælpere, jeg tænker f.es. på Ronin og andre moderatorer og lign. Hvad er deres retningslinier og funktion?

Nu er VA tråden så blevet lukket og den efterfølgende tråd omkring dette blev også lukket. Det virkede lidt som om man bestemt ikke kunne lide kritik af nogle anmeldelser. Det er måske hifi4all's grundholdning vi ser udført i praksis af disse hjælpere?

mvh

Hej Nissen

Jeg er helt enig med dig, jeg har fulgt sitet og dette forum i lang tid, men jeg gider sjældent at lave indlæg, det er der 2 årsager til:

1. Der bliver lukket tråde uden argumenter, hvis de indeholder kritik af redaktionen, anmeldelser, og lign.

2. Visse folk er direkte blevet udelukket fra dette forum, uden nogen god grund.

Man kan så sige at redaktion selvfølgelig altid vil "hjælpe" dem som betaler deres løn for det her, et site som dette, med den mængde besøgende og den store mængde reklamer, indkassere let mere end 20.000kr. om måneden, og selvfølgelig vil redaktion da give deres annoncører særbehandling det er klart. Det har jeg ihvertfald ingen problem med. Mit problem kommer når de dernæst benægter alt om dette fænomen, som enhver fornuftig person kan se er en lodret løgn, den holdning kan jeg tilgengæld ikke forholde mig til.

Men ellers synes jeg det er et rigtig godt site. Et forslag kunne måske være at ansætte en proff forum moderator, som ikke fik alting til at virke mistænkeligt.

MVH

Lars

Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Lars Nielsen skrev:
nissen skrev:

Hej,

mvh

Hej Nissen

Jeg er helt enig med dig, jeg har fulgt sitet og dette forum i lang tid, men jeg gider sjældent at lave indlæg, det er der 2 årsager til:

1. Der bliver lukket tråde uden argumenter, hvis de indeholder kritik af redaktionen, anmeldelser, og lign.

Ronin : Du tager ganske meget fejl - det har ikke det fjerneste med redaktionen og kritik heraf at gøre. Denne påstand er så let at smide ud når man er i vildrede med hvad man skal finde på at skrive. Der bliver lukket tråde når brugere IKKE kan finde ud af at styre det, og begynder at opføre sig som en forkælet flok unger der VIL have sin vilje uanset hvilke midler der skal tages i brug!

2. Visse folk er direkte blevet udelukket fra dette forum, uden nogen god grund.

Ronin : Der er ALTID en grund til at en bruger bliver smidt ud - tror du vi sidder og gør det for vores blå øjnes skyld? Tror du vi synes at det er sjovt at smide folk ud, når det vi helst ser så mange brugere som muligt?! Sådan er det når folk overtræder regler, moral, etik og ganske almen pæn opførsel over for medmennesker!

Man kan så sige at redaktion selvfølgelig altid vil "hjælpe" dem som betaler deres løn for det her, et site som dette, med den mængde besøgende og den store mængde reklamer, indkassere let mere end 20.000kr. om måneden, og selvfølgelig vil redaktion da give deres annoncører særbehandling det er klart. Det har jeg ihvertfald ingen problem med. Mit problem kommer når de dernæst benægter alt om dette fænomen, som enhver fornuftig person kan se er en lodret løgn, den holdning kan jeg tilgengæld ikke forholde mig til.

Ronin : Tror du det er gratis at drive et site som Hifi4all.dk??

Det handler ikke det fjerneste om at "hjælpe" dem der annoncerer her på siden, endnu en gang er det bare de sædvanlige fordomme der bliver luftet fordi du ikke kan eller vil acceptere at der er nogle stykker herinde der har det utaknemmelige job både at lave nogle anmeldelser til folk kvit og frit og samtidig skal forsøge at moderere er forum hvor enkelte brugere til tider går i selvsving og tror at det er dem der bestemmer hvordan tingene skal foregå uden hensyntagen til god ro og orden, og ikke mindst en ordentlig tone!

Men ellers synes jeg det er et rigtig godt site. Et forslag kunne måske være at ansætte en proff forum moderator, som ikke fik alting til at virke mistænkeligt.

Ronin : Uanset om det er os eller en såkaldt prof moderator, der går ind og lukker en tråd eller smider en bruger ud, vil vi altid, til tid og evighed opleve en hylekoncert fra de såkaldt uforrettede fordi de ikke kunne få lov til at fortsætte i samme rille med mudderkastning og konspirationsteorier.

Hvis ikke vi vidste bedre, ville vi tro at det var anarki enkelte brugere ønsker på forummet - beklager, men det får i bare ikke. Vi forsøger at holde forummet fornuftigt så alle folk kan holde ud at være her - det har ikke en skid med "beskyttelse af annoncører" at gøre!

Hvis folk kunne finde ud af at holde en sober tone hele tiden, ville det slet ikke være nødvendigt at moderere noget som helst - ville det ikke være en dejlig ting??

MVH

Lars

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 August 2004 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 21 August 2004 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

nissen skrev:

Hej,

Ronin :  Vores funktioner er bl.a. det I desværre endnu engang har oplevet - sletning af indlæg og lukning af endnu en tråd! Jeg kan ikke forestille mig at du ikke ved hvad en moderator er!

Ronin : Den eneste grund til at du nu lufter dine frustrationer over de to trådlukninger er, at Neeper og dig ikke kunne få lov at fortsætte frit fra leveren. I fik de fakta som i efterlyste, og så var der IKKE grund til at køre den længere. Ikke mere desto mindre fortsatte i ufortrødent efter manden, selvom i havde fået bolden.  Ej heller var det nødvendigt at starte op i endnu en tråd - de svar der var nødvendige, var givet, og så handler det om at komme videre!

Hifi4all´s grundholdning er ganske enkelt, at folk skal opføre sig ordentligt. Det kan ikke passe at det kan være så svært at finde ud af - hvordan render i og skaber jer i det virkelige liv, hvor der IKKE er en computerskærm og et alias til at skjule jeres fremtræden??

Hvis ikke folk kan opføre sig ordentligt med en god tone til følge, må de jo tage konsekvenserne. Det har ikke det fjerneste med censur at gøre - og i den tråd fik i meget længere snor end normalt fordi vi ikke kan sidde og kigge over skulderen hele tiden. Desværre beviste I selv at i ikke kunne styre det!

Ronin : I kørte vist det vist selv til grænsen af hvad der er respektabelt - det er ikke ang. ytringsfrihed, men om ganske almindelig respekt for medmennesker!

Ronin : Vi er her for jeres skyld - ganske gratis. Prøv at huske det!!!

mvh

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Ja jeg ville ha forsvoret Hifilink´s nye side ville kunne få et ekistens grundlag, men kunne tænkes at de to forum´s kommer til at supplere hinanden.. et til mudderkastning og et seriøst

(selvfølgelig skal dette ikke være til mudderkastning) og normalt bliver der os slået hårdt ned på det, måske ik hårdt nok, vi må lære det på den hårde måde

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Bond
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 August 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

HEJ !

....Tjaaaaa ...HVEM (et par"selvbestaltede hifi-guruer") eller HVAD (alm. ævl og kævl / mangel på seriøse indput)  kvalte debatten på HIFILINK i sin tid ...?????

....HVEM (et par"selvbestaltede hifi-guruer") eller HVAD (alm. ævl og kævl / mangel på seriøse indput) kvæler nu debatten på HIFI4ALL ...?????

...JA JA  -  som de "udstødte"her på siden siger: "vi mødes på HIFILINK" når det nye kommer op og køre ?? ...... Jamen det er jo netop brugere/debatører der skal til for at skabe et (nyt) debatforum ...så brug det dog !! .........hvis det er det der skal til.....ELLERS  lad os få en ordentlig og seriøs (hifi) debat her på siden !

FORA BESTÅR - WEBSITES FORGÅR    

(py-ha) Med venlig hilsen

Til top Vis Bond's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bond

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Nissen : Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er nysgerrig efter information omkring Hifi4alls hjælpere, jeg tænker f.es. på Ronin og andre moderatorer og lign. Hvad er deres retningslinier og funktion

Nissen vi er forresten 3000 herinde der ligeledes savner lidt info om dig, og grundlaget for hvorfor du ik vil stå ved dit brancheforhold

men for at hjælpe dig med det åbenlyse..

Adm: stifter af denne side og står for vedligeholdelse og opgraderinger, reklamer osv samt at sørge for at siden er fri for det værste mudderkastning (og den post med at de tjener penge på denne side, ja dem der tror det skulle måske se på hvad det koster at have så meget trafik på en side, der skal en del GB til for ik at tale om software

Red: medstifter af siden og Står for tests, nyheder og at tonen bliver holdt så alle kan være med

Ronin/ricky står for anmeldelser/tests samt ronin os er moderator

Witzel: Moderator af gudsnåde, og har som overordnede formål at holde styr på os, samt div hjælp til opgraderinger som blandt flytning af tråde..

(det var lige min viden) de laver sikkert meget mere  

Men fælles er interessen som de deler med os

MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Sendt: 21 August 2004 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er fedt at se en fyr som nissen, der går ind og forandrer verdensbilledet lidt - at kalde det "respektløshed mod medmennesker" virker i mine ører lidt for malende. Selvfølgelig skal der være en ordentlig tone i debatten. i VA tråden, var det jo nærmest et helt forum (inkl. mig selv i begyndelsen), der brasede frem mod nissens indlæg... da argumenterne imod "Team Nissen" ramlede sammen, måtte man lukke tråden, under den påstand at debatten ikke var tilstrækkelig sober... Den respekt hifi4all ønker medlemmerne skal udvise, må også gøre sig gældende den anden vej - lad nu debatten køre. Det er også værd at huske på!

mvh. M

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 21 August 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

MaltheK skrev:

Jeg synes det er fedt at se en fyr som nissen, der går ind og forandrer verdensbilledet lidt - at kalde det "respektløshed mod medmennesker" virker i mine ører lidt for malende. Selvfølgelig skal der være en ordentlig tone i debatten. i VA tråden, var det jo nærmest et helt forum (inkl. mig selv i begyndelsen), der brasede frem mod nissens indlæg... da argumenterne imod "Team Nissen" ramlede sammen, måtte man lukke tråden, under den påstand at debatten ikke var tilstrækkelig sober... Den respekt hifi4all ønker medlemmerne skal udvise, må også gøre sig gældende den anden vej - lad nu debatten køre. Det er også værd at huske på!

mvh. M

Respekten er skam gensidig - HVIS den er til stede. Hvis du læser tråden igennem, vil du kunne læse at de fik bekræftet omtalen af Strauss´ enheder! På trods af dette, fortsatte jagten på manden selvom bolden var i mål, og som om det ikke var nok fortsatte debatten på et helt andet punkt om hvem der gjorde hvad, sagde hvad osv. - pointen var nået i tråden!

Hvis du er af den opfattelse at tråden blev lukket fordi de fik ret, synes jeg du skulle tage og læse hele tråden igennem en gang mere.....forestil dig derefter hvordan den ville se ud hvis den fortsatte.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2004 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

helt ening, tråden er egentlig slut på side 9, point taken, seter deres egne enheder, tråden slut, men den forstsætter alligevel med ligegyldige skriverier der resulterer i at jensen ikke længere skriver indlæg.......

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Hej !

Hvis vi tager det lidt i kronologisk orden, startede VA tråden med at Nissen mente at den der lavede Jensens hjemmeside ikke kunne se forskel på en Scan-Speak enhed og en pose søm, og samtidig fik High Fidelity fik en ordentlig gang udokumenteret høvl.

Begge dele er efter min opfattelse en useriøs måde at debattere på, og man må naturligt spørge om Nissens formål var at forsøge at jorde nogen eller skabe en saglig debat.

Jeg har svært ved at tage personer der debatterer på den måde seriøst. Og jeg synes at dem der forsvarer sådanne indlæg skal prøve at sende et læserbrev til en avis, de vil opleve at det aldrig bringes, eller at det udløser et injurie søgsmål.

Det er utroligt at fordi det  er så let at surfe rundt på nettet, så tror folk at almindelige regler for dannelse og ordentligt omgang med andre mennesker ikke er eksisterende.

Når det er sagt, er der også et problem i den måde hifi4all styrer debatten på. For det første burde en moderator som det allerførste i VA tråden, havde gået ind med et indlæg og skrevet offentligt at Nissens første indlæg overtrådte grænserne for den acceptable debat tone på hifi4all.

Desværre trådte moderatorerne først ind da tråden udviklede sig til et skænderi, og det er et af problemerne med den måde moderatorerne "styrer" debatten på her på siden, at der tillades en dårlig debattone og kun skrides ind når folk skændes, istedet for at skride ind når debattørerne debatterer på en underlødig måde. Med andre ord skal der skrides ind langt langt tidligere, og dette skal ske ved at moderatorne gør det offentligt i debattrådene.

Det andet problem er at de underlødige indlæg sommetider slettes, dette medfører en form for meningscensur, da den der får sit indlæg slettet, opfatter det som censur, og de øvrige læsere får en følelse af at der mangler noget i trådene.

Var der styr på ovenstående ville det ikke være nødvendigt at lukke tråde, og debatten kunne foregå på en konstruktiv måde så alle kunne få noget ud af den.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2004 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

jeg må desværre nok se mig selv som værende enig med sillesen....

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 21 August 2004 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:

Hej !

Hvis vi tager det lidt i kronologisk orden, startede VA tråden med at Nissen mente at den der lavede Jensens hjemmeside ikke kunne se forskel på en Scan-Speak enhed og en pose søm, og samtidig fik High Fidelity fik en ordentlig gang udokumenteret høvl.

Begge dele er efter min opfattelse en useriøs måde at debattere på, og man må naturligt spørge om Nissens formål var at forsøge at jorde nogen eller skabe en saglig debat.

Jeg har svært ved at tage personer der debatterer på den måde seriøst. Og jeg synes at dem der forsvarer sådanne indlæg skal prøve at sende et læserbrev til en avis, de vil opleve at det aldrig bringes, eller at det udløser et injurie søgsmål.

Det er utroligt at fordi det  er så let at surfe rundt på nettet, så tror folk at almindelige regler for dannelse og ordentligt omgang med andre mennesker ikke er eksisterende.

Når det er sagt, er der også et problem i den måde hifi4all styrer debatten på. For det første burde en moderator som det allerførste i VA tråden, havde gået ind med et indlæg og skrevet offentligt at Nissens første indlæg overtrådte grænserne for den acceptable debat tone på hifi4all.

Ronin : Du har så ganske ret - desværre tillader job og en generel eksistens ved siden af Hifi4all ikke, at vi sidder konstant og tjekker alt hvad der bliver skrevet. Vi må trods alt have en formodning om at folk er voksne nok til selv at bevare den gode tone uden at vi skal spille "de slemme" hver gang - desværre viser den formodning sig gang på gang at være forkert!

Desværre trådte moderatorerne først ind da tråden udviklede sig til et skænderi, og det er et af problemerne med den måde moderatorerne "styrer" debatten på her på siden, at der tillades en dårlig debattone og kun skrides ind når folk skændes, istedet for at skride ind når debattørerne debatterer på en underlødig måde. Med andre ord skal der skrides ind langt langt tidligere, og dette skal ske ved at moderatorne gør det offentligt i debattrådene.

Ronin : Endnu engang, du har ret og det er hermed taget til efterretning. Vi er nød til at komme den dårlige tone til livs, så vi undgår at der fra tid til anden smutter en lille flok brugere, fordi enkelte forsøger at dominere det hele! Problemet er bare det, at vores advarsler, når de udstedes i trådene, sjældent tages alvorligt. Når det sker, er vi nød til at foretage os noget, og derefter har folk svært ved at acceptere konsekvenserne på trods af at der er advaret i forvejen.

Det andet problem er at de underlødige indlæg sommetider slettes, dette medfører en form for meningscensur, da den der får sit indlæg slettet, opfatter det som censur, og de øvrige læsere får en følelse af at der mangler noget i trådene.

Ronin : Oftest er det kun uvedkommende indlæg som "Nåå, du er nok sur, wa?" osv. der fjernes - det har ikke spor med censur at gøre, og hvis folk overholdt de simple regler for forummet, burde det ikke være nødvendigt!

Var der styr på ovenstående ville det ikke være nødvendigt at lukke tråde, og debatten kunne foregå på en konstruktiv måde så alle kunne få noget ud af den.

Ronin : Tro mig, det ville vi alle ønske - gid det var så let!

Med venlig hilsen

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 21 August 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Hvis nogle ikke kan bruge lidt kulørt sprog (en pose søm..) er det ikke særligt højt til loftet mere. Så må interessante personer som David og Kurt og også den Gamle og sure nok finde andre græsgange. De har vel også om nogen givet HF tørt på (dejligt).

Det er det der skaber en interessant debat. Jeg har faktisk aldrig oplevet nogen af ovenstående blive personlige, men udstyr har de givet kniven...og dem der så føler at deres udstyr er en del af deres person tager til genmæle på en noget misforstået facon. Det er ud fra logikken: Kan man ikke lide mit valg i udstyr, kan man ikke lide mig som menneske . Det skaber en misforstået debat der køre i to forskellige "rum".

Hatten af for Nissen, der stod imod presset fra massen...tråden kunne have været klaret på en side hvis ikke den var blevet personlig.

Husk på at udstyret er KUN til at formidle musikken på og på en måde som DU ønsker det! I det øjeblik det bliver en slags statussymbol eller krykke for ens liv er der behov for selvransagelse.

Hvis livet braser sammen hvis ikke alle har ens egen smag (eller bare enkelte) er vi jo på vej imod gamle kommunistiske dyder....

Kom nu....vis dine holdninger og respekter de andres....selv om du ikke forstår dem, men produkterne de er sku da ikke hellige køer!  

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2004 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

skorpio hvordan kan du sammenligne nissen med vores svar på ørkenens sønner ?? der er milevid forskel !! de sviner ik folk, og slet ik pga økonomiske årsager, de er ik anonyme og de gør det med et glimt i øjet, som 98 % finder hylende morsomt

nissen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Sendt: 21 August 2004 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Live21]

Nissen : Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er nysgerrig efter information omkring Hifi4alls hjælpere, jeg tænker f.es. på Ronin og andre moderatorer og lign. Hvad er deres retningslinier og funktion

Nissen vi er forresten 3000 herinde der ligeledes savner lidt info om dig, og grundlaget for hvorfor du ik vil stå ved dit brancheforhold

Ja det kan jeg godt se, men det er bare ikke muligt for mig at står frem med navnsnævnelse. Da de firmaer som jeg er engageret i ikke har noget med debatten at gøre og dermed nemt kommer i dårligt lys! Jeg har intet problem med som privatperson at stå ved de ting jeg siger. Også når jeg gør noget forkert, eller udtaler mig lidt mindre diplomatisk end jeg burde.

Til gengæld har jeg som anonym mulighed for at komme med nogle informationer som ellers ikke var muligt! Er det ikke bedre?

mvh

Til top Vis nissen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nissen

Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum