Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 19:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Joss stone’s nye (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Malmgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 August 2004 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

jeg ved at "mind, body & soul", som hendes nye album hedder, udkommer den 28 septemper i england, men hvornår kommer den på hylderne i danmark?

jeg kan simpelt hen ikke vente, men så er det jo godt man har et par smagsprøver her: http://www.s-curverecords.com/joss/

DanielV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 August 2004 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Venter også i stor spænding! Så vil også gerne vide hvornår det udkommer i Danmark?

Daniel...

Til top Vis DanielV's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielV

Malmgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 August 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

jeg blev lidt overasket over der kun var en der svarede på mit indlæg, er der ikke flere Joss Stone tilhængere eller udtrykte jeg mig forkert. jeg vil godt høre jeres meninger om hende, hvis i altså kender hende.

DanielV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 August 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Malmgren skrev:
jeg blev lidt overasket over der kun var en der svarede på mit indlæg, er der ikke flere Joss Stone tilhængere eller udtrykte jeg mig forkert. jeg vil godt høre jeres meninger om hende, hvis i altså kender hende.

Har på fornemmelsen at folk herinde ikke kender hende og derfor ikke tør udtale sig, har nemlig tidligere lavet indlæg om hende, men ikke med det stor respons!

Daniel...

Til top Vis DanielV's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielV

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 August 2004 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Ja, så er hun heller ikke bedre...

Men giv hende 10 år mere, så har hendes stemme udviklet sig, så er hun der, i topklassen!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 29 August 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Hallopsa svende

Jammen jeg bidrager da gerne med en solid medvind, skønt jeg ikke ved meget om denne prægtige sangerinde. Hun formår jo at henrykke med medrivende engagement og en powerfuld stemme som ikke mange 16-årige på noget tidspunkt har formået. Ens tanker går i retning af Janis Joplin hvad stemmeføring angår. Hvis hun fortsætter ad dette spor, og yderligere udvikler sig, vil underholdningen da ingen ende tage

Hold endelig forum underrettet med dato for den nye cd.....

Musikalske hilsner

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 August 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

DanielV skrev:

Malmgren skrev:

Har på fornemmelsen at folk herinde ikke kender hende og derfor ikke tør udtale sig, har nemlig tidligere lavet indlæg om hende, men ikke med det stor respons!

Daniel...

Jeg har da hørt et par numre med hende, især det første man hørte i radioen (ja kender hende desværre ikke godt nok til at kunne huske titlen), er jeg meget vild med. Hun har en stor stemme, og man skulle ikke tro at hun er SÅ ung.

Men som Milu lidt hentyder til, så er det ikke ligefrem erfaring hun oser af.. hun synger godt, meen.. om 10år, så skal i bare høre, for jeg tror hun når langt, hvis hun vil arbejde for det..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 31 August 2004 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Uha, uha... Der er nogen der skal til at folde ørerne ud. Mage til sangtalent skal man lede længe efter! Specielt på skæring 1 på The Soul Session er hun så super nærværende og sensuel i stemmen at man ikke kan andet end at blive fanget. Kan dog bedst lide hende når hun holder sig inden for soul-genren og ikke bliver for poppet.  At hun så faktisk heller ikke er kedelig at kigget på gør jo kun sagen bedre...

Har kun hørt et enkelt nummer fra den nye CD på P3 hvilket er alt for poppet efer min smag. Håber det ikke er gældende for hele CD'en.

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 August 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Snuppede den første Joss på vinyl. En debut af de helt store, meget fornemt. Bedste debutskive siden Aretha Franklin? Måske lidt for store ord, men den gamle her blev imponeret. Det skal ikke kun være gamle cigarret og whisky stemmer. Bliver nok ikke fan da soul er i yderkanten af mine lyster, der er ikke sket meget i 30 år. Men Joss er et mega talent og vi lytter med mellemrum. Den først en en rigtig go skive.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Mr. Brownstone
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 September 2004 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt, at hun her i løbet af efteråret går i studiet sammen med d'herrer Mick Jagger & Dave Stewart for at indspille en håndfuld sange til filmen "Alfie". Sangene er skrevet af Jagger/Stewart, med Joss Stone på lead-vokal og Mick som kordreng. Større anerkendelse kan man vel ikke få som 17-årig musiker???

Malmgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

shras skrev:

Uha, uha... Der er nogen der skal til at folde ørerne ud. Mage til sangtalent skal man lede længe efter! Specielt på skæring 1 på The Soul Session er hun så super nærværende og sensuel i stemmen at man ikke kan andet end at blive fanget. Kan dog bedst lide hende når hun holder sig inden for soul-genren og ikke bliver for poppet.  At hun så faktisk heller ikke er kedelig at kigget på gør jo kun sagen bedre...

Har kun hørt et enkelt nummer fra den nye CD på P3 hvilket er alt for poppet efer min smag. Håber det ikke er gældende for hele CD'en.

jeg kunne ikke være mere enig, med hensyn til den nye cd så er der tre sange fra den på hendes hjemmeside den er i mit første indlæg men du får den da lige igen:

http://www.s-curverecords.com/joss/site/home.php

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes