| Forfatter |
|
Jonasl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 25 August 2004 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg skal have fat i et kabel til min Sanyo PLV-Z1 projektor og Sony DVP-NS730P DVD afspiller.
Jeg skal bruge ca 4 meter kabel, og går ud fra at component kabel er den bedste løsning med disse 2 produkter.
Jeg har kigget hos www.av-connection.com. Er det nogen ok kabler de har?
Kunne evt. være et af deres specialfremstillede basic edition. Har I nogen erfaringer med det kabel? Eller er nogen af deres andre bedre til prisen?
De har også et Aurora Component Video Kabel, 5 meter til 199,- er det noget værd?
Jeg vil højest give 500,- (Meget gerne mindre) forslag fra andre butikker er selvfølgelig også velkomne!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 25 August 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold dig fra det der Aurora.. det er ikke bedre end de lakridskabler der følger med når du køber forstærker etc.
Jeg har et fra AV-Connection, et de kaldte Special Edition (det minder meget om Premium Edition). Det er jeg meget tilfreds med. Men koster jo så også 600pr kr for den første meter, og 70kr for de næste meter. Ellers er der nogle Techlink, og jeg tror såmænd også at Basic edition er ganske udemærket.
|
| Til top |
|
| |
Jonasl Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 25 August 2004 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle der være noget i vejen for at købe deres løse Bedea green component kabel 16mm til 50,- meteren, og så selv sætte stik på?
Teflon Phono han stik til 6 mm. koax kabel, guldbelagt, sælges til 30,-
4m = 200,- ; 6 stik = 180,- I alt 380,-
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 25 August 2004 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope .. jeg har købt de tynde pga pladsmangel .. men 16 mm skulle være rigtigt god.
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Ronni Branchemedlem

AV Connection
Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 28 August 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Basic Edition er ganske udemærket til kortere afstande og kan nu heller ikke sammenlignes med Aurora kablet, der er i discount enden. YUV1 Basic kablet er bare knap så slidstærkt som Special/Promium Edition og naturligvis med en smule mere dæmpning. Stikkene er også af en bedre kvalitet på den dyre udgave.
Du kan sagtens købe dele løse og samle det selv, dog er stikkene fra Premium Edition ikke så simple som på Basic Edition (der bliver også lagt krympeflex med i pakken, hvis det bestilles som stumper).
Tech+Link kablerne er også gode, specielt til prisen, men fåes desvære kun op til 5 meter.
Mvh. Ronni Søby, AV-Connection
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 29 August 2004 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 29 August 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har samme type, dog på en Z2 med en Denon DVD 2200 og er fint tilfreds med kvaliteten.
__________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |