Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 10:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Xbox og projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 August 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Hejsa
Ved ikke lige hvor jeg ellers skulle poste :)

Jeg har et Xbox og en Sanyo PLZ Z2. Boksen skulle jo meget gerne på projektoren, men jeg har lidt af et problem med at finde den optimale tilslutning.

Xbox'en er som standard født med et composit stik til video og et par elendige kabler til stereo/pro logic. Jeg har senere købt et "advanced audio RGB jeg skal komme efter dig sæt" med optisk kabel så boksen kan levere lidt Dolby Digital og en ordenlig billedkvalitet. Problemet er bare at Sanyo ikke har en Scart indgang og jeg helst vil undgå composit indgangen og prologic lyden i spil. I øvrigt er disse kabler også meget korte, så der vil også komme problemer med hensyn til placeringen.

Findes der en eller anden smart måde at forbinde sin xbox via s-video eller eventuelt DVI og samtidig have muligheden for at få Digital lyd.

Hvad har I gjort?

MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 August 2004 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Brug High Defintion Pack.. og tilslut via component... givet et særdeles BLÆRET billede.... via Packen kan du desuden også tilslutte digital lyd via optisk kabel....

http://www.xbox.com/en-us/hardware/highdefinitionavpack.htm

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 August 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Nu bruger jeg godt nok component fra min DVD, men man kunne måske skife frem og tilbage. Det optimale ville dog være en løsning hvor alt sad fastmonteret. Kan det virkelig passe der ikke findes en s-video løsning med digital lyd. synes ikke rigtigt at kunne finde noget på xbox.com og google finder kun produkter med analog lyd.
 Alternativt ville være DVI, men 8-10meter kabel af den type kommer hurtigt til at løbe op :)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes