| Sendt: 28 August 2004 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville lige vende tilbage med resultatet!
Har nu lavet denne alternative biwiring, (Dog "kun" +- til +- og altså ikke på kryds, som Milu omtaler). Og så har jeg ladet hoved kablet gå ind til diskanten først istedet for bassen.
Herudover har jeg lavet den med et billigere taralab kabel. (Da jeg ikke kan klippe mere af mine silverwave).
Resultat: MEGET tydligere diskant/ bredere perspektiv, ikke den store ændring i bassen. Og det er ikke noget jeg bilder mig selv ind for min kæreste spurgte hvad jeg havde lavet. Og hun vidste vel at mærke intet!!! Det lyder sipelthen som om man fjerner et eller andet filter foran diskanten.
Min egen teori er at: kva jeg før havde sat kablet ind i basterminalerne og messing skinnen så alene skulle levere til diskanten, gjorde simpelthen at bassen tog for meget strøm og diskanten formentlig ikke har fået nok, samt at ALT er bedre end de fra fabrikken påsatte skinner!! Så hvis der er nogle der har sådan nogle siddende.... "skynd jer at få dem af" 
Til sidst: Er der nogle der kører med krydset biwiring som Milu omtaler? Og var der endnu en forbedring her, eller hvorledes?
Mvh.
/Step
|