| Sendt: 04 September 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg formulere min mening lidt bredt må den være at, plasma- og lcd-tv endnu ikke har bevist, at de er deres pris værd (heller ikke de til 16-18.000kr)
Overvej hvor lang tid du agter at beholde et ny-indkøbt plasma-tv, for i lige så lang tid skal du leve med dets billedkvalitet. Det er først nu, at plasma-tv er ved at komme sig over sine børnesygdomme (burn-in, middeldårlige scalere, for lav opløsning) og modanstaltninger imod dem, er ligenu forbeholdt de dyrere nye modeller (mærkevarerne).
Du bør selv gå ud og kigge på dem, da du måske har et anderledes syn på hvad begrebet 'billedkvalitet' dækker over og hvad det er værd. Jeg vil klart anbefale, at du - hvis du finder en interessant model - tester den grundigt igennem - tag evt selv dvd'er eller lign. med der indeholder scener du kender ud og ind. Et tv-signal er også et must under en test, til bl.a. at bedømme kvaliteten af den indbyggede tv-tuner. Det er desværre et sted, hvor lavpris producenterne gerne sparer, med konsekvens for billedet. Desuden er der også nogle modeller der sælges uden højtalere for at reducere prisen.... __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|