Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problem med Panasonic TV? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 05 September 2004 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået nogle underlige problemer med mit tv...

Når jeg prøver at sende et signal ind på Scart2 så kommer der intet billede på skærmen? Men Scart1 og Scart3 virker fint... Jeg har prøvet med både RGB og composit og S-Video, men virker ikke ligemeget hvad?
Jeg har self. også prøvet med andre signal kilder, men det hjælper heller ikke... Med min DVD afspiller sat i S-Video kommer der godtnok noget flimmer, og billedet ruller, men det der er på flimmeret indeholder ikke noget der ligner det oprindelige signal overhovedet, så jeg ved ikke om det bare er nogle forstyrrelser?

Jeg mener at det har virket før... men jeg mener nu heller ikke jeg har mishandlet det så meget at indgangen skulle være brændt af! Kan jeg evt. være kommet til at rode med nogle opsætninger, som på en eller anden måde slår Scart2 fra?

TV'et er et Panasonic TX-28DK20F

Jeg ville være noget træt af at det skulle sendes ind på garantien, da det er lidt stort at slås med...

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 September 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Lidt stort !  Arrr jeg har et TX36PD30F. Det er stort. Vejer 85kg. Vil ikke håbe det går sig en tur. Men hva der er 6 år total dækning på det.

Kravlede ind bag mit. For at se hvad mit Scart2 stik´s systemer var. Og der står VIDEO - S-VIDEO.  Og ud fra det du har prøvet, skal der kom billede på. Når dit tv står på AV2.

kender godt din model. Og noget tyder på at der er noget galt med dit tv. Der er nok ikke andet for, end at du må få en ud, og kig på det.  Og så må de tag det med. Tilmed låne dig et andet imens.

Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 September 2004 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:

Jeg har fået nogle underlige problemer med mit tv...

Når jeg prøver at sende et signal ind på Scart2 så kommer der intet billede på skærmen? Men Scart1 og Scart3 virker fint... Jeg har prøvet med både RGB og composit og S-Video, men virker ikke ligemeget hvad?
Jeg har self. også prøvet med andre signal kilder, men det hjælper heller ikke... Med min DVD afspiller sat i S-Video kommer der godtnok noget flimmer, og billedet ruller, men det der er på flimmeret indeholder ikke noget der ligner det oprindelige signal overhovedet, så jeg ved ikke om det bare er nogle forstyrrelser?

Jeg mener at det har virket før... men jeg mener nu heller ikke jeg har mishandlet det så meget at indgangen skulle være brændt af! Kan jeg evt. være kommet til at rode med nogle opsætninger, som på en eller anden måde slår Scart2 fra?

TV'et er et Panasonic TX-28DK20F

Jeg ville være noget træt af at det skulle sendes ind på garantien, da det er lidt stort at slås med...

Har du tjekket at du har sat stikket ordentligt i?

Gå evt. menuen igennem og se om der er et eller andet der kan indikere at det kunne være slået fra- det er trods alt kun dig selv der kan svare på om du har været inde og rode med et eller andet!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes