270961 Lukket konto Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 05 September 2004 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med videokabler.
Jeg skal bruge et nyt 10 m komponentvideokabel fra min NAD T562 DVD afspiller til min Infocus SP 4800 projektor. Er der nogen der kan anbefale et godt kabel ?
270961 Lukket konto Konto lukket efter anmodning fra bruger
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 05 September 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
Har faktisk kigget lidt på det YUV1 premium edition. Det lyder til at være meget prisrimeligt, men er det også godt ?????. Jeg køre i øjeblikket med et profigold 5 m, kun fordi det var billget...nu er det tid til opgradering.
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 05 September 2004 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
270961 skrev:
Har faktisk kigget lidt på det YUV1 premium edition. Det lyder til at være meget prisrimeligt, men er det også godt ?????. Jeg køre i øjeblikket med et profigold 5 m, kun fordi det var billget...nu er det tid til opgradering.
Mvh
Jeg har den "gamle" udgave, der hedder Special Edition.. jeg er godt tilfreds. Har ingen planer om at skifte til et andet component kabel, så hellere til DVI
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum