Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 205
Sendt: 17 September 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
hej jeg tænkte på om dali laver noget i danmark hvis ja hvad laver de så og hvor laver de det henne. fordi jeg snart skal i erhvervspraktik og jeg kan ikke lige finde på noget så jeg tænkte om det måske var en mulighed. Hvis det ikke kan lade sig gøre er det så andre hifi/højttaler virksomheder i Danmark hvor der måske er en mulighed??
Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
Sendt: 17 September 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
denon avr-1804 skrev:
hej jeg tænkte på om dali laver noget i danmark hvis ja hvad laver de så og hvor laver de det henne. fordi jeg snart skal i erhvervspraktik og jeg kan ikke lige finde på noget så jeg tænkte om det måske var en mulighed. Hvis det ikke kan lade sig gøre er det så andre hifi/højttaler virksomheder i Danmark hvor der måske er en mulighed??
håber i kan hjælpe mig
Ja, DALI laves skam i Danmark - nærmere bestemt i Nørager. Gå ind på deres websted: http://www.dali.dk og kik under "kontakt". Der får du alle de oplysninger, du skal bruge.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum