| Sendt: 23 September 2004 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey folks...
Jeg er en knægt på 16 år som går på handelsskole på "HHx" og som er begyndt at tænke lidt på sin fremtid..
Jeg er begyndt at tænke på hvad og hvordan jeg vil have min fremtidige lejlighed og så er det at jeg er kommet på at jeg gerne vil have et rum med en hjemmebiograf...
Til den hjemmebiograf vil jeg gerne have en projekter...
Så er det at jeg har researched lidt og fundet ud af at "Panasonic PT AE500E" og "Sanyo PLV Z2" er to pænt gode projektorer...
har så læst en sammenligning af dem her: http://www.projectorcentral.com/sanyo_plv_z2_panasonic_pt_L5 00.htm
I den sammenligning siges det at "Panasonic PT AE500E" har en lille smule bedre billedfremvisningskvalitet, men også kun "lille bitte" end "Sanyo PLV Z2"
Så er det så at jeg kom til at tænke på, hvad skal man så vælge?
er "Panasonic PT AE500E's" billedkvalitet så meget bedre at det kan betale sig at ofre 3dB væk som "Sanyo PLV Z2" jo støjer lavere?
Som om at alle de overvejelser ikke var nok, så har i på det sidste også snakket om at den nye "Panasonic PT AE700" var værd at kigge på i stedet for de to andre ovennævnte. Det er så også godt nok, men jeg kan bare ikke rigtig finde noget information om den nye "Panasonic PT AE700" og derfor er jeg lidt i tvivl i forhold til denne.. måske i kunne give nogle links med info eller hvis at i selv havde noget information om den (i jeres hoveder ) godtages det selvfølgelig også.. det eneste jeg har kunnet finde om denne nye "Panasonic PT AE700" er en pris på den på www.tapeconnection.dk
Så altså hvilken af disse tre projektorer er bedst og hvorfor? nogle informationer om den nye "Panasonic PT AE700" ville være rart.
P.S. hvis i har links til nogle sider hvor der vises private hjemme-biografer frem vil jeg også gladeligt modtage dem 
|