Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 20:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: C-sub fra Audiovector (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tiësto
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Skal om en lille måneds tid have noget surround udstyr til hjemmebio´en, dertil mangler jeg bl.a. en subwoofer.

Jeg har overvejet en c-sub fra Audiovector, da den er meget kompakt. Men ville gerne høre om der var nogen herinde som har erfaringer med denne lille subwoofer?

Den skal bruges til både film og musik

Hvis der er nogen som har et link til en internet side, hvor man kan se forskellige billeder af den, ville jeg også være taknemmelig for det. Især et billede af bagsiden med tilslutningsmulighederne..

Nogen der har hørt den spille elller har erfaringer med denne sub?

Tiësto
Til top Vis Tiësto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tiësto

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 September 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Tiësto
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Tak for linket, men har læst artiklen om subben , og denne fik mig til at interessere mig for subben. Kunne dog godt bruge nogle billedet af den.

Har søgt en del på nettet, men kunne desværre ikke finde mange billedet af subben. Kunne også godt tænke mig at høre personlige anbefalinger af subben, hvis der er nogle herinde, som har lagt øre til den..

Tiësto

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 September 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Hvad med Audiopro's SUB ACE-BASS 2? Den er også 35 cm på alle leder dog er den 38cm høj, men mon ikke du overlever? Har nu ikke hørt den, men med Audiopro's normale pris/kvalitetsforhold tror jeg bestemt at den kan gi kamp til stregen! Den ligner jo helt en lille basbombe

http://www.audiopro.com/products/subwoofers/sub_ace-bass2.as p

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 September 2004 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft en Audiovector C-sub og var ret vild med lyden. Faktisk overvejer jeg at købe en igen til surround-brug.

Jeg har ikke så vildt mange andre subwoofere at sammenligned med, men jeg syntes som sagt den gjorde det rigtig rigtig godt, og den har bestemt en OK hurtighed som kommer den til gode i musik. Dog skal man om og skrue ned når man skruer op for musikken. Ellers bliver den for dominerende, men det er vist et generelt problem med subwoofere til musik. Til film er den virkelig for lækker. Spiller pænt dybt men uden at mudre så det ikke er til at holde ud.

Hvad vil du gerne vide om tilslutninger? Den har vist alt hvad der måtte blive brug for. Jeg har desværre ingen billeder, men efter min mening er det en rigtig flot sub. Meget traditionelt design, men pæn og gennemført og en god størrelse.

Det var vist lige umiddelbart mit indtryk af den. Skriv endelig hvis der er andet du gerne vil vide mere til.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Tiësto
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2004 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

så kan jeg forstå at der ikke er nogen fjernbetjening med til den? Ville bare gerne lige se et billede af bagsidden på den, så man kunne se hvordan den ser ud...

Men det vigtigste er at den er god til både surround og musik, så det lyder jo godt at du har været glad for den.

Det er da underligt der ikke er et sted på nettet, hvor der er taget en række billeder af den. På audiovectors hjemmeside er det småt med oplysninger om den og billeder har de heller ikke formået at sætte ind(ihvertfald ikke ret mange!) Lidt ringt, ikke?

Tiësto

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 September 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Hej Tiësto.

http://www.audiovector.dk/default.asp?Side=132&Parent=79 er der et billede af bagsiden. Det er godt nok ikke særligt godt, men du får i det mindste en ide om ilslutninger mv.

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 September 2004 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

fjernbetjening? er det ikke sådan noget der er til et komplet 7.1 system til pc?

Tiësto
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Ja billedet en smule lille. Det er en skam man ikke kan gøre det større, men jeg må vel vente en lille måneds tid til den kommer hjem på værelset, så skal der køres nogle dvd film over surround anlægget, når jeg har fået det til at køre..

Kim, det kunne da være fedt hvis der var en fjernbetjening med så man ikke skal ligge og kravle rundt på gulvet for at indstile diverse frekvenser, phase osv.. og for den sags skyld volumen...

Tiësto

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes