| Sendt: 23 September 2004 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
HER ER GODT NYT VEDR. ELECTROCOMPANIET
HER ER HVAD IMPORTØREN SKREV TIL MIG
HAR IØVRIGT SELV EMC 1 UP- 24BIT CDAFSPILLER
Hej Claus
Electrocompaniet lever videre, bare med et nyt navn. Her får du en mail som jeg har modtaget af Per Abrahamsen.
mvh Morten
Hei,
Gjennom de siste 2 årene har det vært meget store motsetninger mellom vår 90 % eier og de ansatte ved Electrocompaniet (EC) vedr. fremtiden. Dette har gjort at EC ikke har fått utviklet noen nye produkter og det har vært vanskelig å få kjøpt standardprodukter.
Mine sønner, Kai og Thomas, og jeg har derfor opprettet et nytt selskap - ECS HOLDING AS, og de fleste ansatte i Electrocompaniet vil flytte over til det nye selskapet. I forbindelse med dette har vi kjøpt ut alle Electrocompaniet's ferdigvarer som er produsert i Norge og Ungarn. Vi kan derfor tilby disse varene på markedet nu.
Dette selskapet vil utvikle nye produkter for produksjon i Ungarn. En ny produksjon av nye og gamle varer vil ikke være ferdig for levering før i slutten av september.
ECS vil overta service ansvar og reservedeler så langt det er mulig.
Vi vil også snarest overta lokalene Electrocompaniet's lokaler.
Inntil videre vil vi bli å treffe på det gamle Electrocompaniet telefon nummer 67 91 17 50 eller 930 40 812.
Det vil være en fordel hvis du kan bruke e-mail til følgende adresse per@ecsholding.com <mailto:per@ecsholding.com>
På grunn av det store oppkjøpet av produkter, er vi nødt til å selge på forskudd, men vi vil endre dette så snart vi får i gang produksjonen i Ungarn.
Hvis det er noe du lurer på send meg en e-mail eller ring.
Mvh
|