| Sendt: 02 Oktober 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu efterspørger du lydidealet, og da jeg har en Audio Analogue Puccini SE forstærker, vil jeg gerne give mit besyv med.
Audio Analogue's produkter præsterer generelt et stort lydbillede, samt en stor detaljeringsgrad. Vokaler er særdeles gode, og de bliver altid rost for mikrodynamikken. Ligeledes skulle lyttetræthed være et ikke eksisterende fænomen på deres produkter. og jeg har da heller ikke oplevet det endnu. Akustisk musik bliver ofte fremhævet som deres force, hvilket skyldes at produkternes spidskompetence (nej - jeg er ikke fodboldtræner....) bliver kommer til deres ret ved denne type musik.
Til gengæld er de normalt ikke kendt for den dybeste bas, eller mest dynamiske lyd, hvilket ofte er i fokus i de engelske tests. Den test som Finn52 henviser til er dog af den gamle model. Og jeg har hørt flere steder, at skal man købe en Maestro, skal man sørge for at det er den nyeste generation, nemlig den Alex henviser til, da den skulle være klasser bedre end den gamle. Til gengæld får Audio Analogues produkter altid fremragende test i Stereophile, og andre high-end betonede magasiner.
Så hvis du hører meget jazz, klassisk, folk etc., tror jeg bestemt en er en overvejelse værd. Samlekvalitet og finish er meget betryggende på disse produkter, så det borger for en langtidsholdbar investering. __________________ Mvh. Becker
|