| Forfatter |
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg læste lige på tekst TV at der muligvis er planer om at Pink Floyd gendannes og går på verdens turne næste år - er det sandt vil jeg give hvad som helst for at se dem 
En anden side på tekst TV sagde at John Lennon´s morder stadigvæk skal forblive fængslet men efter 24 års fængsel har samfundet vel snart fået hævn nok, eller hvad ?
hilsen tub61
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fantastisk...
Men med hvilken forsanger?
Apropos John Lennon, så kommer morderen nok ikke ud, sålænge der er nogen der kan huske hvad han har gjort...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
rosquist Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 132
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
kilde
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvilken kilde det er andet at det står på tekst TV - og det skulle være med rodger waters og david gilmore, der åbenbart endelig er begyndt at snakke sammen igen.
|
| Til top |
|
| |
Mullefar Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forhaabentligt David Gilmoore
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - undskyld stavefejl
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Ja - undskyld stavefejl  |
|
|
Han hedder nu altså David Gilmour... Men udover det kan jeg bedre lide pink floyd efter at han overtog roret. Men jeg er godt klar over at der findes en masse roger waters fanatikere derude. Jeg får sikkert også hug nu...
|
| Til top |
|
| |
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
tub61 skrev:
|
|
Han hedder nu altså David Gilmour... Men udover det kan jeg bedre lide pink floyd efter at han overtog roret. Men jeg er godt klar over at der findes en masse roger waters fanatikere derude. Jeg får sikkert også hug nu...
|
|
|
Ja det kan du stole på! .... Pink Floyd har aldrig været ringere end efter Roger Waters valgte at forlade gruppen. David Gilmour's plads er at spille guitar og synge lidt (læs: yderst lidt) vokal!!
Pink Floyd i dens nuværende form er 100% som Eric Clapton band hvor Britney Spears har overtaget sang og guitar!!!
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sezuan skrev:
JBL Ti-5000 skrev:
tub61 skrev:
|
|
|
|
|
Ja det kan du stole på! .... Pink Floyd har aldrig været ringere end efter Roger Waters valgte at forlade gruppen. David Gilmour's plads er at spille guitar og synge lidt (læs: yderst lidt) vokal!!
Pink Floyd i dens nuværende form er 100% som Eric Clapton band hvor Britney Spears har overtaget sang og guitar!!!
|
|
|
Nogen må jo så støtte Sezuan lidt efter sådan en svada.Floyd i den nuværende form (hvis der altså er tale om en form), dvs. uden Waters, handler da i det mindste om at spille noget musik, og er ikke affyringssrampe for noget der minder om en temmelig ubearbejdet traumatisk personlighed.
Det der min-far-døde-i-krigen-trip, som både The Wall og The Final Cut er fyldt med, er jeg i al fald ret træt af.
På den anden side har den gode Waters jo sine lyse sider, og så bliver der jo virkelig genereret noget stort.
Sandheden om ham, ligger nok et sted midt i mellem.
Men hvis fire englændere med topmave, gråt hår og udsigt til pension indenfor en overskulig årrække, virkelig har i sinde at spille sammen igen, så bliver man jo nok nødt til at købe en billet, hvis de dukker op i nærområdet
Også selvom en sådan tour nok vil have lidt karakter i retning af at det handler om at tage rundt i verden og samle penge op, som alligevel bare ligger og flyder
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Q Magazine (November 2004) - ikke konfirmeret af Band/Rogers.
http://www.rogerwatersonline.com/graphics/q_reform_for_tours .jpg
mvh
|
| Til top |
|
| |
G40driver Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink Floyd er bare toppen af poppen   __________________ Lasse K.
Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
|
| Til top |
|
| |