Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Holfi power NB3 S.E. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
piranha
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

En af mine mange overvejelser i.forb.m en større udskiftning/opgradering er at købe en effekt til min denon avr-2802 reciever i stedet for at købe ny "snurrerundt" reciever.

Faldt over en Holfi power NB3 S.E. her på brugt siden som egentlig så interessant ud. Var så lige inden på chatsiden for at høre om der var nogen der kendte modellen.

Snakkede så med "live21" der oplyste mig at den var "mobkoblingsfri". Huh??? tænkte jeg så . Han sagde at det indirekte (hvis jeg forstod ham rigtigt) bevirker at den ikke er sikret mod kortslutning. Ikke ligefrem en oplysning der for en til at kigge nærmere på modellen.

Undre mig dog at den har fået fin omtale bl.a. herinde hvis den er "en tikkende bombe der venter på at kortslutte". Overdrivelse fremmer forståelsen.

Er der nogen der kan af eller bekræfte dette eller evt. uddybe det da det lyder som et godt tilbud på 9.500,- med garanti eller ?????

MVH Claus

Til top Vis piranha's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piranha

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

det lyder ok, de lyder godt og har kostet det dobbelte fra ny hvis jeg ikke husker forskert. og garanti er altid en fordel.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

piranha skrev:

En af mine mange overvejelser i.forb.m en større udskiftning/opgradering er at købe en effekt til min denon avr-2802 reciever i stedet for at købe ny "snurrerundt" reciever.

Faldt over en Holfi power NB3 S.E. her på brugt siden som egentlig så interessant ud. Var så lige inden på chatsiden for at høre om der var nogen der kendte modellen.

Snakkede så med "live21" der oplyste mig at den var "mobkoblingsfri". Huh??? tænkte jeg så . Han sagde at det indirekte (hvis jeg forstod ham rigtigt) bevirker at den ikke er sikret mod kortslutning. Ikke ligefrem en oplysning der for en til at kigge nærmere på modellen.

Undre mig dog at den har fået fin omtale bl.a. herinde hvis den er "en tikkende bombe der venter på at kortslutte". Overdrivelse fremmer forståelsen.

Er der nogen der kan af eller bekræfte dette eller evt. uddybe det da det lyder som et godt tilbud på 9.500,- med garanti eller ?????

MVH Claus

Når snakken går på kortslutning, hentydes der til hvis du f.eks. laver et eller andet ged med dine kabler således at du kommer til at kortslutte den - sådan et kredsløb har den ikke, men det har absolut intet med "modkoblingsfri" at gøre. Modkoblingsfrie kredsløb tjener i lydens tjeneste, og intet andet - det andet er en helt anden snak!

9500,00 kr. lyder ganske rimeligt!

Dolkin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 02:24 | IP-adresse registreret  

Prøv at spørge Live21 hvordan han forholder sig til HOLFI generelt

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Hej Piranha

Prisen for NB3'eren er der ikke noget at indvinde imod, men jeg vil kraftigt opfordre dig til at lytte til den inden du køber (evt. i den lokale hifiklub). Jeg lyttede til den for en uges tid siden sammen med en Holfi pre-et-eller-andet, og det lød ikke overbevisende!

Lyden kan bedst beskrives som temmeligt tilbagetrukket, så jeg ville passe meget på hvilken højtaler jeg parrede den med.

MVH Søren

Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes