| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 Oktober 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
whauuu.....så fik jeg mig lige gaflet 2 stk. billetter til koncerten med REM i Horsens  . Det bliver sgu fedt..... __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
larsen® Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 13 Oktober 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt hvornår er det de skal spille, og hvor har du købt billeter
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
larsen® skrev:
| Fedt hvornår er det de skal spille, og hvor har du købt billeter |
|
|
Den 25. juni og de spiller i Forum Horsens. Jeg fik mine på billetlugen.dk, men de har sgu lagt i kø hele natten udenfor Horsens Teater. Det er så bare lidt noget f**k at der stadig er billettet til salg på nettet...så har de sådan frosset lidt forgæves. __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
larsen® skrev:
|
|
Den 25. juni og de spiller i Forum Horsens. Jeg fik mine på
billetlugen.dk, men de har sgu lagt i kø hele natten udenfor
Horsens Teater.
Det er nu på Forum Horsens Stadium kan nåes endnu på http://www.billetlugen.dk/
Det er så bare lidt noget f**k at der stadig er billettet til salg på nettet...så har de sådan frosset lidt forgæves.
|
|
|
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Acer skrev:
larsen® skrev:
|
|
Den 25. juni og de spiller i Forum Horsens. Jeg fik mine på billetlugen.dk, men de har sgu lagt i kø hele natten udenfor Horsens Teater.
Det er nu på Forum Horsens Stadium kan nåes endnu på http://www.billetlugen.dk/
Det er så bare lidt noget f**k at der stadig er billettet til salg på nettet...så har de sådan frosset lidt forgæves.
|
|
|
|
|
|
hmm...billetsalget foregår nu fra Horsens Ny Teater, men koncerten afholdes på Forum  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Popmart Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 24 Oktober 2004 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
ja det bliver en fed koncert jeg har også lige købt billetter, lad os håbe de fyrer en masse af de gamle fede nummer af....
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 06:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæft, sikke en koncert  . Det var rigtigt godt og de spillede mest de gamle numre, især de de fyrede "Losing my religion" og "Man on the moon" af flippede Horsens totalt ud  . Lyden var var også i top, og REM spillede lige knap så højt som det lidt halvsyrede opvarmningsband  . Det var en godt 2 timer lang koncert med et oplagt band der bare fyrede den af, sådan   __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Horsens.... LOL
I så fald må vi håbe, at de slap fra byen uskadte og de kunne få lov at beholde hjulkapslerne på tourbussen.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
Horsens.... LOL
I så fald må vi håbe, at de slap fra byen uskadte og de kunne få lov at beholde hjulkapslerne på tourbussen. |
|
|
Arh, så er det vist heller ikke værre... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
|
Horsens.... LOL
I så fald må vi håbe, at de slap fra byen uskadte og de kunne få lov at beholde hjulkapslerne på tourbussen.
|
|
|
Nu har du måske ikke opdaget, at Horsens er blevet genfødt som livsstilsprodukt af et smart reklamebureau?
I øvrigt var jeg måske ikke helt så overvældet af koncerten, som ovennævnte og evigt-jævne JP var.
Det var en udmærket og velkørende greatest hits-koncert, men mildest talt lidt rutinepræget. Jeg har kun set dem een gang før, på Roskilde for ca. ti år siden, og min erindring fra dengang var, at det var en del mere fokuseret eller hvad man nu skal kalde det.
Måske er jeg også farvet af, at jeg netop kom fra Springsteen i onsdags, og selvom det selvfølgelig er noget andet, er der bare en så markant forskel i tilgangen. Jeg har aldrig oplevet til en Springsteen-koncert at være omgivet af folk, der højlydt snakker og koncentrerer sig om alt andet end hvad der sker på scenen. Ikke fordi de er bedre opdraget, men fordi hans livekoncerter aldrig bliver baggrundsmusik på samme måde som REM blev det lidt igår.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
|
Måske er jeg også farvet af, at jeg netop kom fra Springsteen i onsdags, og selvom det selvfølgelig er noget andet, er der bare en så markant forskel i tilgangen. Jeg har aldrig oplevet til en Springsteen-koncert at være omgivet af folk, der højlydt snakker og koncentrerer sig om alt andet end hvad der sker på scenen. Ikke fordi de er bedre opdraget, men fordi hans livekoncerter aldrig bliver baggrundsmusik på samme måde som REM blev det lidt igår.
|
|
|
Jeg bemærkede osse snakken, især en flok fra Lolland plaprede ivrigt løs under det meste af koncerten . Måske fordi folk mere var kommet til drukfest end koncert, og så fordi at R.E.M. er små ved siden af Bossen __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg stod rimeligt tæt på scenen, og til min forbløffelse stod der en gut lidt længere fremme, med ryggen til scenen, hele koncerten igennem, for at snakke med sine to venner 
Men ellers en glimrende koncert, REM som vi kender dem. Der var lidt mere gang i Stipe på midtfyensfestivalen i '03, men jeg tror det måske var for at holde humøret oppe på os, der stod i silende regn i 2 timer 
Men jeg synes det er en flok overmåde dygtige musikere, selvom jeg synes at around the sun nok er en smule kedelig...
mvh Kenneth (og jeg har fundet ud af hvordan man kan nøjes med ET linjeskift )
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 26 Juni 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|