| Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor siger du det Golf?  Jeg kender da til en 4-5 danskere (inklusive mig selv) der har en SVS stående! ...og jeg har lige været inde på deres side og kigge! Dér kan jeg ikke se noget!
...men tilbage til dit spørgsmål amp2- Jeg har en PB2-Plus (Den hedder vidst PB12-Plus/2 nu..!) og det koster da en del ekstra, at få den HELT herover!
Fragten var 250$ for at få den LIGE til døren! Momsen er 25% oveni i og told-afgiften var en god gang 12-14%, så jeg endte med at give 2050$ (12.500 kr) for en sub som "på papiret" koster 1200$ (7.500 kr)! Det er godt nok en del ekstra, men jeg har ikke fortrudt det ét sekund- den kan VIRKELIG rykke!!!
Har du overvejet nogen bestemte modeller? Jeg hørte en 16-46 PCi (Cylinder-sub) hos én her fra forum'et før jeg købte min og selvom det er én af de "mindre" modeller, så holdte den sig SLET ikke tilbage!!! Virkelig godt kram og Kunde-service'en er HELT i top... jeg sendte f.eks. en mail til dem en søndag og der var et fyldigt svar til mig 10 minutter senere!
Du kan eventuelt PM'e mig, hvis du har mulighed for at komme på disse kanter, så giver jeg gerne en demo! __________________ Police + Cops = PoliceCops
|