| Forfatter |
|
Vatos Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 19 Oktober 2004 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
I kender det sikkert. Jeg ville gerne bruge mange penge på HIFI og TV udstyr, men kæresten kan kun acceptere det mest nødvendige.
Hun har netop givet mig lov til at skifte vores 25" Finlux ud med et større TV. Det eneste der skulle til var at placere sofa og TV på deres rigtige plads op mod væggen (vi er lige flyttet ind, så det havde ikke stået rigtigt indtil da). Hun måtte indrømme at vi var nød til at rykke TV'et frem igen, og at vi nok måtte købe et nyt større TV.
Problemet er så at hun synes at 6k må være mere end rigeligt, og jeg kan godt se at vores økonomi ikke holder til mere.
Hvor får jeg mest for mine sparsomme penge? (Jeg er til fodbold og flotte actionbrag)
Jeg kastede et kort blik på El-Gigantens udvalg i går, og var lidt imponeret af Panasonic TX32PS11.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 19 Oktober 2004 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil anbefale noget phillips 32" widescreen.. det kan gøre til de penge på udsalg. kanon billedkvalitet.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Vatos Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke flere som kan hjælpe?
Nogen med lidt hands-on erfaringer 
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
TX32PS11 til 4999 på tilbud i Bilka. Selv om jeg allerede har et 32" vurderer jeg at købe Panasonicen hver gang jeg går forbi.
|
| Til top |
|
| |
Leroy Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ; ;emne=produkt&gruppenr=11
der er da et par stærke tilbud imellem
selv har jeg købt philips PW9308 igennem TC og jeg er meget tilfreds med det.
der er god lyd i også uden hjælp fra anlægget. billedet er sgu også HELT i top når man skal se sig lidt DVD. __________________ Krell KAV-400xi, Linnenberg UDC1+YBA 202 Design dac(modificeret), Vienna Acoustic Strauss
Stereovox BAL-600 reference, 2 x Silversonic Power Plus, Silversonic Revelation og QED silver spiral.
|
| Til top |
|
| |
JoLa Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville baseret på mine egne erfaring holde mig fra Panasonic, jeg købte et 100 hz til 12 tusind (et par år siden) og observerede at det havde og har en sort bjælke fra oven i skærmen ned til underkanten når jeg kører med video, når jeg kører med DVD så kan man se dele af signalet fra tv antennen! Min svigerfars som er 28" udgaven af det samme tv har samme problem. (jeg har prøvet alt, skifte kabler, video, dvd og ændre pladsering, trække antenne stikket ud, sidstnævnte hjælper, men er vel en lidt dårlig løsning!)
En tv tekniker forklarede mig, at der var en overgang fra scart til antenne indgangen. Jeg henvendte mig hos Panasonic men de var ret ligeglade og henviste til butikken, men det ved man jo godt hvad man får ud af. Jeg gad ikke engang at transportere det hen. Men et så dyrt tv, det burde ikke have sådanne sjuske problemer! Lyden på TVet er forøvrigt heller ikke noget at råbe hurra for.
Når jeg skal ud at købe et nyt så bliver det et Sony, dem har jeg kun gode erfaringer med, fremragende billede og god lyd, men de var dyre dengang jeg købte. De philips jeg har haft er gået hurtigt i stykker.
Hvis jeg var dig ville jeg nok satse på et Sony KV32CS70 hos Elgiganten til 6895,00 der er også subwoofer indbygget og det er en god ting.
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoLa skrev:
|
Jeg ville baseret på mine egne erfaring holde mig fra Panasonic, jeg købte et 100 hz til 12 tusind (et par år siden) og observerede at det havde og har en sort bjælke fra oven i skærmen ned til underkanten når jeg kører med video, når jeg kører med DVD så kan man se dele af signalet fra tv antennen! Min svigerfars som er 28" udgaven af det samme tv har samme problem. (jeg har prøvet alt, skifte kabler, video, dvd og ændre pladsering, trække antenne stikket ud, sidstnævnte hjælper, men er vel en lidt dårlig løsning!)
En tv tekniker forklarede mig, at der var en overgang fra scart til antenne indgangen. Jeg henvendte mig hos Panasonic men de var ret ligeglade og henviste til butikken, men det ved man jo godt hvad man får ud af. Jeg gad ikke engang at transportere det hen. Men et så dyrt tv, det burde ikke have sådanne sjuske problemer! Lyden på TVet er forøvrigt heller ikke noget at råbe hurra for.
Når jeg skal ud at købe et nyt så bliver det et Sony, dem har jeg kun gode erfaringer med, fremragende billede og god lyd, men de var dyre dengang jeg købte. De philips jeg har haft er gået hurtigt i stykker.
Hvis jeg var dig ville jeg nok satse på et Sony KV32CS70 hos Elgiganten til 6895,00 der er også subwoofer indbygget og det er en god ting.
|
|
|
Synd for dig ! Hvis du handle et ordenlig sted så er jeg sikker på at de ville bytte ! (Det skal de gøre hvis du køber en ny vare med fejl)
|
| Til top |
|
| |
JoLa Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja det er købt hos Fredgaard og jeg prøvede at kommunikere problemet videre til dem og baseret på den samtale tror jeg ikke at der var meget håb om, hverken at få det byttet eller at få det repareret. Men det er bare min erfaring med det tv, kan hænde at andre Panasonic TV er ok. Men jeg køber bare ikke et igen, jeg forventer helt klart et svar fra importøren når jeg har sådan et problem og det tilsyneladende er en generel fejl. Sony svarer altid hvis du har et problem!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til JoLa Det lyder som at afbøjningen ikke er indstillet korekt og det masker ikke som det skal, det er dog meget underligt at du kan se alm. tv samtidig! Det skulle ikke kunne lade sig gøre ved RGB som jo kører uden om turner delen.
Mit råd er ihvetfald til Vatos;
Lad vær at købe Philips i den billige 8609! Den flimmer pga. af for lille strømforsyning! Det er meget tydeligt i hvide flader og skyer f.eks.! Det står godt nok skarpt, men jeg ville ikke kunne leve med denne generele fejl.
Fænomenet er opklaret. Jeg var ude i butikken idag med min dvd afspiller. Inden vi overhovedet fik sat den til fortalte ekspedienten at hans fjernsyn havde samme problem. Det var en tideligere model. Han forklaret at strømfosyningen er for lille og den ikke kan klare kontrast godt. Ganske rigtigt, jeg prøvede flere tv derude og kun de små 100Hz modeller fra Philipsen havde problemet! Det er godt nok utroligt at Philips vil sælge sådan noget!
Køb den Pana psp11. Jeg har selv lige købt et Pana PX 10, som kommer Mandag.
|
| Til top |
|
| |
Larsen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg har et Panasonic TX32PS11, og jeg er ganske godt tilfreds med det, og synes både billedet og lyden er god når man holder det op imod prisen.
Mvh.
Larsen __________________ It´s Nice To Be Important, But It¨s More Important To Be Nice
|
| Til top |
|
| |
JoLa Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Raskolniskov
Ja det ham tv teknikeren forklarede mig var, at scartindgangene ikke ordentlig isoleret og at signalet løb via printet, det lød logisk nok for mig, men det kan hænde, at det er sort snak, han havde dog ikke nogen interesse i at lyve, idet jeg var inde hos ham for at se på en video, da snakken bare faldt omkring tv apparater i almindelighed.
Jeg klarer problemet ved at skifte over til en kanal hvor der ikke er noget signal på og derefter til AV så optræder fænomenet ikke. Men skifter jeg direkte til DVD fra at have set på fx. TV2 så løber der skygger fra TV billedet rundt i bag i billedet fra DVDen. Den sorte bjælke er dog mest irriterende fordi den ikke er til at slippe af med.
Men jeg har haft stor glæde af andre Panasonic produkter, men skulle jeg vælge et standard 100 hz tv nu, så ville det bare blive et andet, fordi der er så mange at vælge imellem i den forholdvis gunstige prisklasse mellem 5 og 9 tusinde kr.
Jeg ville helt klart købe et Sony!
|
| Til top |
|
| |