| Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
luis figo skrev:
| Jeg forstår godt hvad du mener. Det er fordi jeg læste om det først hos areadvd.de og der nævnte de kun D5 som et 1080P panel. Men efter at surfe rundt fandt jeg yderligere oplysninger på epsons hjemmeside. Her kan man læse at der er to D5 paneler et 720P og et 1080P. Men mon ikke alligevel at 1080P er til at få for menneskepenge næste år eller i starten af 2006. Der skal jo komme en afløser til AE700 og Z3 mm. Der tror jeg at vi begynder at se 1080P projektorer i billigere prisklasser. |
|
|
Tror desværre ikke at i skal regne med, at 1920*1080 kan fås til 'menneskepenge' allerede i 2005.
Mener det er D4 paneler der sidder i AE700/Z3 - jeg tror først vi ser D5 720p i deres afløsere og så muligvis generationen efter, et skifte til D5 1080i/p - dvs 2006 - men kun hvis prisen på disse paneler til den tid er 'fornuftig'. Når det er sagt, så er der allerede prototype maskiner ude med Fujitsus 1920*1080 paneler, som blot skal trække opmærksom til, hvad der venter projektormarkedet i den nære fremtid...
1920*1080 til DLP er på nuværende tidspunkt desværre længere væk (ihvertifalde til menneskepenge) - TI har ingen aktuelle planer om at fremskynde udviklingen af det (det kan de måske blive tvunget til) og det blive et tilbageslag for DLP.
vh Thomas __________________ Truman: "You saw a giant?"
Cooper: "Yes."
Albert: "Any relation to the dwarf?"
|