Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 00:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD-TV til soveværelset? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kanonen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 02 November 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg skal ud og købe et LCD TV til soveværelset, men har ingen idé om hvad eller hvor jeg skal købe!!

Da det netop er til soveværelset, og det fortrinsvis er damen der ser mest TV der, så behøver det ikke være det mest nye, toptunede, super-crystal clear billede. Dog skal jeg også selv kunne holde ud og kigge på det :)

Jeg havde tænkt mig noget i retning af en 20", og så skal det kunne vægmonteres og være med indbyggede højtalere.

Er der nogen der gider tage sig tid til at komme med et forslag?
Tror i jeg vil kunne stilles tilfreds med et knaldtilbud fra Electric City etc? Ved godt jeg selv skal tage ud og kigge på varerne, men nu er kl = aften, og jeg er lige kommet på ideen efter vi har flyttet om i soveværelset!

Mvh Kanonen

Til top Vis Kanonen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kanonen

netbjarne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 02 November 2004 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Vi har købt et 17" til min mor i A-Z til ca 3000. De har dem også i Netto lige nu. De er ikke fantastiske men gode til prisen.

Bjarne

Til top Vis netbjarne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af netbjarne

Kanonen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 02 November 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Hej Bjarne

Ja, det er nok også den slags "knaldtilbud" jeg er ude efter! Jeg tror måske bare 17" bliver en anelse for småt, der er ca 3m fra "kigge"-postition til væggen...

En lille indskydelse: Kender i nogen webbutikker der handler med billige LCD Tv?
Til top Vis Kanonen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kanonen

netbjarne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 02 November 2004 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Størrelse er jo en smagssag - men jeg var da noget overrasket da jeg ved opmåling fandt ud af at min mors gamle og nu defekte CRT TV var ca 14". Det stod på en hylde hængt på en væg for enden af en seng, med det resultat at man liiige skulle huske at svinge lidt i hoften når man skulle forbi for ikke at knalde hovedet ind i hjørnet af hylden. Ikke smart. Det flade TFT TV løste problemet og var tilmed større. Jeg synes det var en god erstatning for det gamle TV.

Det største problem med TFT TV'et er efter min mening:

• meget begrænset vertikal betragtninsvinkel - ergo TV'et skal helst vinkles korrekt i forhold til hvor man sidder/ligger
  • middelmådig lyd, formentlig fordi der ikke er plads til særligt store højttalere i et 6 cm tykt tv.

Venligst
Bjarne

Til top Vis netbjarne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af netbjarne

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes