Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. maj 2025 | 06:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: TOSLink passthough uden resampling (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pinkfloydhomer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2004
Status: Offline
Sendt: 03 November 2004 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have fat i et lydkort som kan videresende SPDIF på TOSLink. Jeg skal kunne sende DD og DTS over til min receiver. Kortet skal være så billigt som muligt. Jeg er bedøvende ligeglad med kortets analoge egenskaber.

1) Hvad er det billigste kort som ikke resampler cd-lyd (44.1 KHz) til 48 KHz, men altså laver fejlfri passthrough?

1) Hvad er det billigste kort som måske resampler cd-lyd, men som i hvert fald er i stand til at sende DD og DTS over uberørt?

/David
Til top Vis pinkfloydhomer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pinkfloydhomer

pinkfloydhomer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2004
Sendt: 07 November 2004 kl. 02:35 | IP-adresse registreret  

pinkfloydhomer skrev:
Jeg skal have fat i et lydkort som kan videresende SPDIF på TOSLink. Jeg skal kunne sende DD og DTS over til min receiver. Kortet skal være så billigt som muligt. Jeg er bedøvende ligeglad med kortets analoge egenskaber.

1) Hvad er det billigste kort som ikke resampler cd-lyd (44.1 KHz) til 48 KHz, men altså laver fejlfri passthrough?

1) Hvad er det billigste kort som måske resampler cd-lyd, men som i hvert fald er i stand til at sende DD og DTS over uberørt?

/David

Ingen ved noget?

/David
Til top Vis pinkfloydhomer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pinkfloydhomer

Klabo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 November 2004 kl. 03:55 | IP-adresse registreret  

Jeg mener jeg læste at audiotrak laver et til 399kr med dts og dd passthrough. De skulle være nemme at få sat op til det du søger...(med de nyeste drivere, har en kammy der ikke kunne få hul igemmen med den medleverede)

Jeg kan se du har været lidt rundt på nettet og kikke og ifølge tidligere treads her er det sin sag at få passthrough, hvilke egentligt lyder åndsvagt da det jo netop gælder om IKKE at røre ved signalet???

se www.xs-sound.dk

Til top Vis Klabo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klabo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes