Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Rygter om at Nextvision N6 udgår (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bjarke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 05 November 2004 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg havde ud fra gennemlæsning af tråde på dette udemærkede forum bestemt mig for at købe en Viewsonic Nextvision N6 tuner til mit plasmapanel.

På edbpriser.dk er der registreret 2 forhandlere af N6 og jeg bestilte således hos den billigste, nemlig InterCon Data. Jeg fik en mail hvori der stod at N6 først var forventet på lager om en måned. Der er efterfølgende kommet flere mails der bliver ved med at rykke leveringstidspunktet. Så kontaktede jeg den næste forretning (Netgiganten) og de havde den heller ikke på lager, og efter de havde kontaktet deres leverandør, kunne de meddele at N6 var ved at udgå til fordel for en model der skulle komme til at hedde 5.2!!?? -Og at det var derfor N6 ikke kunne leveres. Efter søgning på nettet er det eneste 5.2-lignende jeg har kunne finde været en amerikansk 5 variant der hedder N5-2, men som intet har at gøre med en efterfølger for N6.

HJÆLP!!! -Jeg håber meget der er en der har lidt indsigt i hvad der sker på det felt, og som kan hjælpe...

- Er N6 virkelig ved at udgå?

- Hvad vil den nye model hedde, og hvornår vil den kunne købes, og til hvilken pris?

-  På viewsonics hjemmeside er der et par modeller der hedder HD10 og HD12. Kan det være efterfølgerne til N6? (det er nok tunere beregnet til HDTV), og kan de overhovedet svare sig at købe for os hjemme i DK? -Hvis "JA", hvor kan de da købes henne?

Håber meget på der er nogen der kan hjælpe, da jeg virkelig trænger til at få udskiftet min gamle VHS-video med en ordentlig extern tuner.

mvh

Bjarke

Til top Vis bjarke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarke

Ziggin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Sendt: 05 November 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har en Nextvision N6 jeg skal af med. 1/2 år gammel. Pæn og velholdt. Fjenbetjninger skal til rep. men har ikke gidet da ALLE der har prøvet dem synes de er noget L***. Har brugt en learing remote istedet.

Send mig en PM hvis det har interresse.

/Zig

Til top Vis Ziggin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ziggin

bjarke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Sendt: 05 November 2004 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Er n6-remoten noget hø?- Skal den ikke virke før learning-remoten kan "lære" funktionerne fra den originale?? (Er muligt det er et dumt spørgsmål!)

Er der virkelig ingen der kan svare på bare et af mine spørgsmål??

Til top Vis bjarke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjarke

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes