| Sendt: 12 November 2004 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke lige fået tjekket stats, men tror nok at 4500'eren har fået en ekstra forstærket kanal og er 6.1- men måske det kun er preout.
Hvis du har alm. 5.1 setup i tankerne, må man alt andet lige få mere for pengene i den gamle model - den må sælges billigere. Tror ikke der sker den helt vilde forskel i den prisklasse ellers.
Den eneste forskel jeg oplevede da 4400 afløste, var at jeg kunne købe samme performance i sr4300 til 2500,- istedet for 4000,- Jeg skulle ha en surroundreciever at lege med :)
Hvis du ellers tænker på hvordan det spiller sammen med dit andet grej, så regn med god top for prisklassen, men svampet bas.
Kan ikke lige huske de CW du nævner, men de kunne garanteret godt bruge lidt mere effekt.
Et eller andet sted syntes jeg en billig marantz gør det godt med små ht'er, da den lyder meget pæn og har (igen) en god top - men derefter mangler den bare smæk for skillingerne (de røg nemmelig til en god top) og greb om filmscenerne.
Så det er spørgsmålet, vil du gerne ha' rimelig gengivelse - men med krav til størrelsen hvad du "hægter på", eller vil du hellere have god styring i surroundbilledet og lidt mere knald på - så er mit bud Marantz eller Yamaha, respektivt i den prisklasse.
Hvis du vil ha' begge dele skal du betale mere - og ja, nok også ofre lidt mere på højtalerne. Læs køb nogle andre, ikke betale mere for de samme CV :) __________________ moe
|