Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
Sendt: 18 November 2004 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
Hejsa.
Jeg har lige prøvet at sætte min video til min projektor, men jeg har det problem at der kun kommer sort hvid billed på - Problemet er ikke der på samme port når jeg bruger en DVD f.eks.
Hvordan kan det være?
Der er tale om en Panasonic NV-FJ630 Video og en Sony VPM-1030QM
Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
Sendt: 18 November 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
Så kan det måske være at din projektor forventer at modtage et s-video signal gennem scarten (fordi den fik det fra DVD´en) - mens videoen kun sender composite. Prøv engang at rode lidt i projektorens menu om ikke man kan vælge signaltype på scarten...
Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
Sendt: 18 November 2004 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
Er der heller ikke en "input" knap eller lignende på projektoren..? Den har vel ikke kun scart indgang - hvordan vælger du hvilken indgang den skal benytte?
Er ret overbevist om at det ikke er video´en der er problemet. Har projektoren en composite indgang (gult phonostik)? Så prøv evt. med en scart til composite adapter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum