| Forfatter |
|
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza Allesammen... Emnet er Philips nye DVP900SA som sigende skal afløse 963'eren. 900'eren byder på HDMI udgang, Faroudja DCDI, SACD, 12-bit 216MHz Video DAC, DSD teknologi (kan sigende opkonvertere almindeligt CD-signal til SACD-signal inden den når DAC'en), 16xOversampling, etc.! Vurderes der at være potentiale i den nye maskine? Den har jo gode specifikationer til den pris. Nogle der har prøvet den, eller skal prøve den? http://www.p4c.philips.com/files/d/dvp900sa_00/dvp900sa_00_p ss_eng.pdfEDIT: Man kan endda vælge stejlhed på delefiltret i "bass-management"!
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza...
Til dem der overvejer at erhverve denne maskine, kan jeg oplyse at den er fundet til ca 2.700,- DKr i en tysk butik! Så er det jo op til den enkelte om man vil købe den dernede eller støtte eks. TC!
http://www.cyberport.de/
|
| Til top |
|
| |
mskp Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Der er vist ikke rigtigt nogen, der har erfaring med maskinen, da den er blevet forsinket igen og igen. Så vidt jeg kan se kan du også først få den i Tyskland omkring d. 2/12, men den ser da spændende ud!
Morten
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mskp Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Ja, på papiret er den imponerende, men det ville nu være rart at kunne se den "live". Det ville jo være en billig måde at få sig en afspiller med HDMI til den projektor som jeg forhåbentlig snart får anskaffet
Morten
|
| Til top |
|
| |
Cool Blade Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja - jeg har haft en betsilling liggende siden Juni på en sådan en. Sidste nyt er at Philips ikke engang har oprettet vare nummeret i deres system ennu.
Tror stadig at det bliver en forrygende maskine, både til prisen og også sammenlignet med meget dyrere modeller. Nu er spørgsmålet bare om jeg nogensinde får den.. 
|
| Til top |
|
| |
mskp Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Meier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1489
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må vi da håbe, at de har fanget alle børnesygdommene i opløbet 
Hilsen Thomas
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza...
Sådan en gang møg! Glæder mig til at føle denne afspiller og se hvad den kan præstere - udfra papiret burde det jo være en hel del, men det er jo ikke sikkert det papir holder vand! Men jeg krydser nu fingre!!
|
| Til top |
|
| |
Cool Blade Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 27 November 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdatering - har lige fået sidste nyt fra min "pusher" - nemlig at den nu er skudt til Februar. Årsagen er angiveligt at Philips vil annoncerer dem samtidigt med andre produkter.. Derfor er den ennu engang blevet flyttet..
ØV, ØV, ØV - overvejer seriøst at droppe den da der sikkert vil være andre attraktive muligheder på det tidspunkt..
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

|
| Sendt: 28 November 2004 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool Blade skrev:
| ØV, ØV, ØV - overvejer seriøst at droppe den da der sikkert vil være andre attraktive muligheder på det tidspunkt.. |
|
|
Tjoe... Men omvendt kunne du jo også vente til den kommer og undersøge markedet til den tid - kunne jo være nogle hurtige "tweakere" ude med en mening/review/lækre billeder
|
| Til top |
|
| |