| Sendt: 21 November 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at svine nogle til, men merlin stinker og du skal ikke holde dig tilbage, bare sig det til dem. Jeg leverede engang min bærbar ind, efter 4 uger var den ikke kommet og jeg gik derned. De havde lavet den og den lå ude på lageret, jeg fik den ovenikøbet at se. men jeg kunne ikke få den udleveret da compaq og Merlin's ("Serviceafdeling") ikke kunne finde ud af hvem der skulle betale reperationen. Så sagde jeg at det kunne jeg være ligeglad med, jeg skal ikke for en har en (luksusforsikring) til ca 2500 kr. der dækker alt. Det kunne ekspedienten godt se, Det var sikkert fordi han var en af mine venner.
Ugen efter var jeg dernede igen og fik en anden ekspedient, for jeg gad ikke svine min ven til, så jeg fik butikscheffen. Jeg spurgte om jeg kunne få den den hergang men han benægtede at den nogensinde havde været ude på lageret også fik en kæmpe verbalrøvhul, også gik jeg.
Ugen (uge 6) efter spurgte jeg butikcheffen om jeg ikke måtte snakke med en normalperson. Jeg fik så soucheffen se han kunne tænke, han gav min en ny bærbar lige med det samme. Da den jeg havde var udgået fik jeg en der var bedre på alle punkter (ALLE). En måned efter fandt merlin så min bærbar, og de begyndte at sælge dem som ny, men de fik den vidst aldrig solgt sagde min ven som har sagt op i merlin fordi de aldrig har styr på noget og kunderne kommer kun og klager.
Jeg har nogle flere eksempler men de kan godt ligge lidt. Soucheffen kendte min mor så det var nok derfor jeg fik en ny.
Ellers skal du bare ringe ind til deres hovedkontor og sige at hvis de ikke finder på noget hurtigt for du fat i forbrugerklagenævnet, det virkede engang med min fars gamle mobil. 5 min. ringede de tilbage og sagde at han kunne komme og hente en ny.
Et tip når du står der nede forlang at han ringer til ("servicekontoret"), kan være det virker!!!! __________________ Mit stereo setup
Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
|