| Forfatter |
|
dalle Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
|
| Sendt: 20 November 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
JEg tænker på 1750, men det lader til at 1280 er faldet en del i pris
men jeg kan ikke finde den til 6000 fo et sæt som folk siger. HVor skal
jeg lede?
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja der er jo forskellige butikker rund omkring. Hvor bor du henne. Hvis du bare kan finde en butik der annoncerer med den pris, så kan du måske være så heldig at din 'lokale' SA dealer vil være med til en handel.
Her i Glostrup har vi Expert, og de er i al fald friske på en handel hvis de kan skaffe varen. Jeg har stillet med en udskrift fra internettet, og så matchede de prisen. Det tror jeg der er en hel del af de andre handlende der er friske på.
Du kan evt. skrive denne her ud : http://www.nbradio.dk/shop/default.asp?ProductID=2062 __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Ryberg Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Expert i Brunsgalari i århus havde et sæt til 6000kr. Kan ikke lige huske hvilken model, men mener han sagde de kostede 5000stykket
|
| Til top |
|
| |
peejay Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Expert i Bruuns Galleri, Århus har et sæt 1280 mk II til 6000/sættet. Jeg forstod på ekspedienten at SA1280 mk II er generelt sat ned hos dem, og han kunne angiveligt skaffe flere. Desvære var fruen ikke med på at købe så grim en højttaler (efter hendes mening, jeg synes den ser godt ud. Mærkeligt at hun har så dårlig smag i højttalere når hun nu har så god smag i mænd ).

|
| Til top |
|
| |
thomic Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
SA koster underlig nok det samme uansett hvor du snur dig. Dette kan ha to forskjellige grunner; 1. Prisene er presset så lavt at der ikke er mere at gå på 2: Forhandlerene har ikke tillatelse til at annocere med lavere priser end vejledende.
Når SA så koster det samme hos feks Expert som hos hifishoppen.dk heller min mistanke mot alternativ 2.
Derfor har jeg heller ikke kjøp nogle SA højtalere selv om lysten har vært der.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
manicMiner det er direkte forkert.. SA har en vejl. pris.. nogle holder den, andre gør ikke... Hifishoppen har altid solgt SA 1750 til 10 k.. nogle gange har forskellige butikker tilbud på feks 1280 MKII til 6 k feks NBradio andre har den stående til 10 k
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 22 November 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifishoppen solgte SA billigere enn alle andre i nogle uger tror jeg, men det tok plutselig slutt. 1750 koster 5999 pr stk der nå.
|
| Til top |
|
| |