| Forfatter |
|
class Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som ved hvem der forhandler det Italienske mærke Pathos, og nogen med erfaring i Pathos Classic One intergreret forstærker???
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Oktober 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Audio Concept i Ålborg forhandler dem. Søg dem via Links her på siden
Se en anmeldelse her på sitet
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv desuden at søge på Google, skriv dens navn og tilføj ordet "test" så får du mange henvisninger til erfaringer og tests af den.
Alle de store magasiner man regner med idag har testet den og alle er helt vilde med den. Mere end de er vilde med dens storebror.
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Concept i Aalborg importerer dem.
Jeg har hørt den og den lyder rigtig godt. Man skal ikke lade sig forskrække af dens størrelse - der er masser af kraft i den. Men mest af alt har den evnen til at formidle musikken.
Der er masser af anmeldelser på den. fx. hifi+. Jeg kan ikke huske hvem det er, men jeg ved der er en anmelder, der har sagt om den, at det er den bedste forstærker han har hørt - uanset pris!
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Class...
Prøv at give Rogue Audio som forhandles af www.vassagohifi.com (jensen herinde) et lyt før du køber pathos...ikke nær så køn som pathos...men det er jo også musikken det kommer an på  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kajkagen skrev:
|
Hej Class...
Prøv at give Rogue Audio som forhandles af www.vassagohifi.com (jensen herinde) et lyt før du køber pathos...ikke nær så køn som pathos...men det er jo også musikken det kommer an på 
|
|
|
Er der nogen speciel grund til at du fraråder at købe Pathos?
Det lyder til at du har erfarng med de to produkter, så det må du meget gerne uddybe mere præcist , hvad du mener.
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da utroligt som Jensen og nu også Kajkagen har travlt med at anbefale jensens importerede produkter.
Det samme sker, blot indirekte, da Malthe præsenterer sit anlæg, her er jensen straks ude med træls indirekte kritik af Maltes forstærker. Han ligefrem indikerer det som Kajkagen mere råt præsenterer.
Har Kaj og Jensen et uskønt og hemmeligt samarbejde???????? 
|
| Til top |
|
| |
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
dige skrev:
|
Har Kaj og Jensen et uskønt og hemmeligt samarbejde???????? 
|
|
|
Mon ikke bare en fanboy mentalitet? Flere der ser jensen som gud og sluger alt hvad han siger råt.
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kajkagen skriver jo bare stille og roligt, at han har et andet mærke, han synes han måske skulle lægge ører til også. Det er der vel ikke noget galt.....Kajkagen er vel bare glad for sin egen Rogue....det må man måske ikke være???
Og nej....jeg har heller ikke noget samarbejde med nogen af dem, synes bare det er spøjst at folk straks skal overfaldes fordi de kommer med et andet forslag.....det er jo op til folk selv hvad de køber...ik´???
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke alt er lige meget og JO det er galt at på en tråd, hvor en person spørger til en Pathos, får det råd at han skal lytte til en rouge! Kan du ikke se det?
Du skriver det er op til folk hvad de køber, ja og jorden er rund og tog kører på skinner. Det er altså en almindelighed af de helt store du lancerer der, som om det argument skulle kunne retfærdiggøre at folk pladrer alt muligt ind på en tråd som ikke har noget at gøre der.
Kaj kan være så glad han vil for sit grej. Det kan han fortælle om under andre emner og så videre. Han skal bare holde sig til emnerne i trådene.
DET er ikke så svært
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he.....synes du blæser det lidt op Dige. Det er da uden tvivl i orden, hvis vedkommende har bestemt sig for en Pathos, hvis det er det han kan lide, skal han da købe det.
Synes da ikke det gør noget, at der blir forslået noget andet. Vil han ikke have andet end Pathos, er det da op til ham selv. Der er da forhåbentlig ikke nogle som bestemmer, hvad han skal sætte sine penge i......det vil jeg da håbe han selv styrer...!!!
Kan godt følge dig i, at folk nogle gange, blander nogle mærkelige ting ind i andres tråde, og det er sgu også træls. Mener bare ikke der er noget ondt ment med det i denne tråd.....men det ser vi jo åbenbart ikke ens på!
Nå, skal vi ikke stoppe vores mudderkastning, og lad tråden handle om Malthe's forespørgsel på Pathos....så vil jeg hen og lytte lidt musik.... 
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke kastet med mudder.
Jeg arbejder på at svare på det folk spørger om og aktivt hjælpe andre der ikke kan se forskel på rød og blå
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
dige skrev:
Det er da utroligt som Jensen og nu også Kajkagen har travlt med at anbefale jensens importerede produkter.
Det samme sker, blot indirekte, da Malthe præsenterer sit anlæg, her er jensen straks ude med træls indirekte kritik af Maltes forstærker. Han ligefrem indikerer det som Kajkagen mere råt præsenterer.
Har Kaj og Jensen et uskønt og hemmeligt samarbejde????????  |
|
|
Hvad skal jeg blandes ind i dette for .
Og som svar på hans indlæg .
Jeg har kun hørt den store , men kender en del forhandler der siger den lille er bede hvis du har lette højtaler at drive .
Så go4it den skulle spille som en drøm .
Som noget andet , så er der en masse indlæg om det samme hvor folk skriver de skal prøve andet end det de vil høre noget om .
Prøv at kik , jeg havde ikke importen på R-audio da jeg lavet det indlæg under malthe setup .
også bla bla bla .
Så Dige får du beskylder nogle for noget så tænk dig om .
Mit indlæg
jensen
Branchemedlem
Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Online
Indlæg: 2424 Sendt: 30 April 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
------------------------------------------------------------ --------------------
MiiB skrev:
Se test af patos i HiFi+. Den får en kanon test.
mvh
Ja gør den , men hør den først . for til 30k er det ikke svært at finde noget der spille bedre i mine øre .
Men det er jo op til en selv at afgøre det , hvis man ikke har hørt bedre er det ikke lett .
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay Dige....mudderkastning var nok et lidt for voldsomt ord....tager det i mig igen... 
At hjælpe andre er også det vi alle burde gøre, ingen tvivl om det.... 
Men derfor kan vi jo godt have hver vores mening, og så'en skal det vel være?
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var det godt nok Class, der var spørgeren... Jeg har en Pathos Logos 
Jeg er meget spændt på at høre hvad Kaj-manden har at fortælle om de to produkter. Desværre har Rogue ikke en integreret forstærker i samme prisklasse som classic one, hvorfor en sammenligning bliver direkte uretfærdig. Der findes en Tempest Magnum til 26.000, men det er jo slet ikke den prisklasse vi bevæger os i, jfr. Class forespørgsel.
Jeg er sikker på at det for at hjælpe, når man kommer med et alternative forslag. Problemet er bare at det nemt kan drukne i forskellige forslag. Specielt når det drejer som om int. forstærkere i prisklassen 10-20.000! Der kan man nok nævne de første 100.
Lad os hellere forholde os til det der spørges om. Det giver jeg Dige ret i.
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ups....det er også rigtigt Malthe....min fejl.... 
Og ja.....det går nemt over gevind, det er da set før....optil flere gange!!! Nu kender jeg ikke lige prisen på den Pathos der spørges til, så ved ikke om en sammenligning er fair, men kan forstå Pathos'en skulle være lidt billigere....
Håber da for Class han finder noget han kan bruge, synes altid det er spændende når nogle får noget grej, som ikke lige alle andre har på hylderne... 
|
| Til top |
|
| |