Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Hvor tykt må P..... flyde ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 24 November 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Hvor tykt kan en producent smørre på før i står af ? personligt synes jeg mange af klubbens reklamer er kvalmende, men dette tager da prisen.. kan virkelig ik forstå hvordan han kan få sig selv til at skrive det

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=3285

Vores oplevelse af forstærkeren, EFTER VI LAVEDE ET PAR TWEAKS, er at lyden er meget harmonisk med en meget STOR og FIN opløsning, den er på ingen måder digital i lyden, der er fin sammenhæng i hele lydbilledet, nu duer bassen også, men selvfølgelig kan den ikke sammenlignes med en eAR Two - det er to forskellige forstærkere i to helt forskellige prisklasser. Vi anser eAR 202 for den bedste forstærker vi nogensinde har oplevet til denne PRIS, dette er inklusiv alle "kult" forstærkere, som fra for eksempel NAD, Cambridge, m.m. i denne prisklasse, ja, endvidere følger ingen brugt forstærker med til denne pris - for slet ikke at tale om gør-det-selv, der nu slet ikke mere kan betale sig.

Ok.. hmmm synes det er pænt tyktflydende her

Det lyder for godt til det er sandt, men det ER sandt. Og så bliver det nok ikke billigere i en rum tid.

Forstærkeren er parat til levering fra omkring 1. december 2004. Vi tror der bliver "run" på eAR 202, så bestil allerede nu.

Inden du køber eller bestiller, så kan du allerede nu få et lyt til eAR 202 i vores butik i Holstebro - ring for at aftale tid til demo.

Her har vi en factory-directly butik - altså ingen mellemmænd, som forhandlere eller distributører til at tage en bid af "kagen" - det er din fortjeneste. Ellers kunne forstærkeren slet ikke sælges så billigt. Ligeledes er årsagen også, at vi er gået i masse-produktion med forstærkeren.

Ja.. ok lidt i samme stil som klubben

Forresten, viste du:

HIGHfidelity har i det nye nummer sammenlignet en eAR Enigma til 8372 dkr. med en Accuphase A60 forstærker til 130.000 dkr. Altså der er en prisforskel på en faktor 15,5 imellem de to forstærkere, med andre ord: Du kan få godt 15 stk. eAR Enigma for en A60 eller du kan få 30 stk. eAR 202 effektforstærkere.

HIGHfidelity brugte altså en eAR Enigma (den tidligere mindste model) til denne sammenligning. Prøv lige og tænk, hvordan det ville have gået, hvis HIGHfidelity havde brugt en af vores top-modeller!!! Ja, tænk, der skulle altså en forstærker til 130000 dkr. (som i øvrigt har et ufatteligt højt energiforbrug) til for at slå den lille eAR Enigma til 8372 dkr. Det er vi meget stolte over. Tusind tak (og det mener vi seriøst).

Og der stod jeg så helt af, det mest latterlige jeg længe har hørt

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Buddy
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 November 2004 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Ja, så bliver det vist ikke meget bedre. Der er ikke et øje tørt.

Er selv stået af for lang lang tid siden.

Til top Vis Buddy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buddy

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 24 November 2004 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

"for slet ikke at tale om gør-det-selv, der nu slet ikke mere kan betale sig."

Øv  Nå, er der nogen der vil købe en gammel lodekolbe, en trædrejebænk, stationær fræser, d.v.s. håndværktøj og en hel årgang af Gør Det Selv (1984).

For det kan jo ikke betale sig!

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

kimj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003
Sendt: 24 November 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

måske ikke, men det er dejligt selv at lave noget som man er tilfreds med

Kim J

Til top Vis kimj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimj

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 November 2004 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

nu er det vel ikke pointen at diy skal kunne betale sig? det har det aldrig gjort. men det er sjovere. og man er ikke bare mere tilfreds, man har lavet det selv, og kan så tune det derfra.

hvad angår A60 er der åbenbart en noget anden mening her på siderne, hvilket dem der benytter chatten en gang i mellem vil vide.

men istedet for at lade det blive ved snakken synes jeg at ar skulle stille en forstærker til rådighed, overtale en diy mand og et andet frima der også laver ice power, og så sammenligne med en test i et privat hjem... 

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 November 2004 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

kim olsen: Hvad er der galt med Accu A60 ?

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

den skal forståes omvendt, at folk herinde, i hvert fald på chatten er vilde med A60, som det også er beskrevet i en anden tråd, hvor en bruger kalder det verdens bedste....

at der så er nogle der mener at en ice power er bedre.. det må stå for egen regning, at bruge et blad som reference er da en god ting, men jeg må indrømme at jeg stiller mig ret tvivlende, og gerne vil høre den omtalte icepower før jeg tror det (og også gerne den A60'er)

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 November 2004 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

Hvor tykt kan en producent smørre på før i står af ? personligt synes jeg mange af klubbens reklamer er kvalmende, men dette tager da prisen.. kan virkelig ik forstå hvordan han kan få sig selv til at skrive det

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=3285

Vores oplevelse af forstærkeren, EFTER VI LAVEDE ET PAR TWEAKS, er at lyden er meget harmonisk med en meget STOR og FIN opløsning, den er på ingen måder digital i lyden, der er fin sammenhæng i hele lydbilledet, nu duer bassen også, men selvfølgelig kan den ikke sammenlignes med en eAR Two - det er to forskellige forstærkere i to helt forskellige prisklasser. Vi anser eAR 202 for den bedste forstærker vi nogensinde har oplevet til denne PRIS, dette er inklusiv alle "kult" forstærkere, som fra for eksempel NAD, Cambridge, m.m. i denne prisklasse, ja, endvidere følger ingen brugt forstærker med til denne pris - for slet ikke at tale om gør-det-selv, der nu slet ikke mere kan betale sig.

Ok.. hmmm synes det er pænt tyktflydende her

Det lyder for godt til det er sandt, men det ER sandt. Og så bliver det nok ikke billigere i en rum tid.

Forstærkeren er parat til levering fra omkring 1. december 2004. Vi tror der bliver "run" på eAR 202, så bestil allerede nu.

Inden du køber eller bestiller, så kan du allerede nu få et lyt til eAR 202 i vores butik i Holstebro - ring for at aftale tid til demo.

Her har vi en factory-directly butik - altså ingen mellemmænd, som forhandlere eller distributører til at tage en bid af "kagen" - det er din fortjeneste. Ellers kunne forstærkeren slet ikke sælges så billigt. Ligeledes er årsagen også, at vi er gået i masse-produktion med forstærkeren.

Ja.. ok lidt i samme stil som klubben

Forresten, viste du:

HIGHfidelity har i det nye nummer sammenlignet en eAR Enigma til 8372 dkr. med en Accuphase A60 forstærker til 130.000 dkr. Altså der er en prisforskel på en faktor 15,5 imellem de to forstærkere, med andre ord: Du kan få godt 15 stk. eAR Enigma for en A60 eller du kan få 30 stk. eAR 202 effektforstærkere.

HIGHfidelity brugte altså en eAR Enigma (den tidligere mindste model) til denne sammenligning. Prøv lige og tænk, hvordan det ville have gået, hvis HIGHfidelity havde brugt en af vores top-modeller!!! Ja, tænk, der skulle altså en forstærker til 130000 dkr. (som i øvrigt har et ufatteligt højt energiforbrug) til for at slå den lille eAR Enigma til 8372 dkr. Det er vi meget stolte over. Tusind tak (og det mener vi seriøst).

Og der stod jeg så helt af, det mest latterlige jeg længe har hørt

Det er til at brække sig over, føj for putgarden

Send den ned til Kubikken for at blive ristet af hans 3020

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Sendt: 24 November 2004 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Så kan man da tale om at hælde vand ud af ørerne! Dybt latterligt at de bruger så meget plads på at skamrose deres egne produkter. Hvor dumme og naive tror de egentlig folk er??

"Det lyder for godt til det er sandt, men det ER sandt."

Hvad er det for noget at skrive i en reklame?? Det strider da mod al sund fornuft. Lad dog folk selv bedømme jeres produkter - hvis de endelig er så gode er der vel ingen grund til at i skriver så meget om dem, så burde folk jo komme rendende helt af sig selv!!!

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Sendt: 24 November 2004 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det kunne være interessant at finde ud af, om de faktisk sælger noget ved den form for markedsføring. Jeg har aldrig hørt en EAR-forstærker, men kunne da heller ikke drømme om at prøve, så længe markedsføringen er på den måde.

Det hedder at oversælge.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

omegasteffy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 November 2004 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

wauw og nu kan den købes på afbedrag

Til top Vis omegasteffy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af omegasteffy

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:

Jeg synes det kunne være interessant at finde ud af, om de faktisk sælger noget ved den form for markedsføring. Jeg har aldrig hørt en EAR-forstærker, men kunne da heller ikke drømme om at prøve, så længe markedsføringen er på den måde.

Det hedder at oversælge.

Jeg har det på samme måde. Måden jeg tænker på er, at jeg ikke har lyst til at lægge mine penge der når de kører deres forretning på den måde. Dem vil jeg på ingen måde støtte!

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 November 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Åh slap af !

Jeg tror mere det hæmger sammen med at i er (i ved hvem) så p***e fremme i skoene, at det kun er jeres yndlings mærke der må skrive noget i samme stil.

Rigtig mange forhandler og producenter skriver i den stil. Dem høre jeg jer ikke brokke jer over.

Det kan godt være at det er for meget det jeg skriver, men hvorfor skal man bare have noget at brokke sig over ? (nu gav i mig noget )

Ha en forsat god dag

Husk intet af det der står her over er personligt ! ! !

Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

torkild.. find et eksempel.. det er kun AR der skriver sådan der af "seriøse" mærker.. og hifiklubben tangere ham måske til tider

at sammenligne deres Ear til 9 k med Accuphase A60 burde medføre en indlæggelse på sankthans

torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Fournais skrev:
Vanderlay skrev:

Det hedder at oversælge.

Jeg har det på samme måde. Måden jeg tænker på er, at jeg ikke har lyst til at lægge mine penge der når de kører deres forretning på den måde. Dem vil jeg på ingen måde støtte!

He he...

Det er den indstilling der her i livet vil få dig til at overse nogle af de bedste ting.
Bare fordi at man er for stiv nakket.

Tænk at række et firma ned sammen med deres produkter... Uden at kender deres produkter! LAVT LAVT LAVT ! !

Stadig ikke personligt... jeg kender heller ikke deres produkter, så jeg rækker dem heller ikke ned  !

torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

at sammenligne deres Ear til 9 k med Accuphase A60 burde medføre en indlæggelse på sankthans

Hvorfor ?

En højer pris får den ikke til at spille bedre..... eller gør den ?

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

hvad ?? det mener du ik seriøst.. fordi de lyder af l**t ved siden af..

lidt sjov læsning om AR i det store udland

http://www.audiocircle.com/circles/viewtopic.php?p=128234#12 8234&sid=f351810f5c2ca0f4be2860eae5bc43bd

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Sendt: 24 November 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Det kan da godt være, at andre sælgere gør det næsten ligeså slemt, men det er for så vidt ligegyldigt.

Min pointe var ikke, at det sørme var for galt, men at det næppe virker på de mennesker, der potentielt er interesseret i produktet, tværtimod bliver de frastødt af at få produktet oversolgt ligesom alt i El-Mutanten til over 600 kr er 'High End'.

Det var såmænd et godt råd (set fra et vist perspektiv)

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

torkild skrev:
Fournais skrev:
Vanderlay skrev:

Det hedder at oversælge.

He he...

Det er den indstilling der her i livet vil få dig til at overse nogle af de bedste ting.
Bare fordi at man er for stiv nakket.

Tænk at række et firma ned sammen med deres produkter... Uden at kender deres produkter! LAVT LAVT LAVT ! !

Stadig ikke personligt... jeg kender heller ikke deres produkter, så jeg rækker dem heller ikke ned  !

Jeg rakker ned på deres markedsføring, hverken deres produkter eller firmaet som helhed. Please ikke citere mig for noget jeg ikke har sagt.

Og det med at være stivnakket. Et af mine principper er, at jeg ikke vil lægge penge hos en forhandler som jeg ikke synes om - og det uanset produkternes fantastiske lyd! God, seriøs behandling (som markedsføring er en del af) betyder MEGET for mig. Det er vigtigt at kende sin forhandler, så ved man også at man ikke bliver taget i røven mht. garanti.

William H. Shakespeare.

Mit stereo

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 November 2004 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

torkild

nej, og det har han heller ikke sagt...

og der er ikke andre herinde der omtaler deres egne produkter på den måde....

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes