| Sendt: 03 December 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rasmus S skrev:
| Ud fra mit synspunkt kan jeg ikke se at Soundcare spiksens skulle være bedre end traditionelle spikes. Afkoblingen til gulvet er hverken er bedre eller ringere end ved brug af normale spikes/gulvskåner. Er der andre fordele ved Soundcare end, at det er nemmere at flytte højttaleren end ved brug af normale spikes. |
|
|
Nix. Det er i bund og grund bare en spike der er udformet så man ikke ødelægger gulvet. Hård vs. blød afkobling vil nok altid være en uendelig diskussion, så om den i en given situation er bedre end SD feet er ret svært at svare på. Begge dele hjælper, men på forskellig måde. Det mest seriøse er vel at købe et sæt Soundcare (nu du har SD i forvejen) og lave en sammenligning. Du kan jo altid returnere dem hvis de ikke er bedre.
Rasmus S skrev:
| Er specielt interesseret i High-End modellen, men hvad kan den ud over at se bedre ud end standard modellen? |
|
|
Ikke noget jeg kan få øje på. Men jeg har ikke prøvet High-End modellen - måske er de andre materialer hårdere, hvilket i sig selv vil gøre spiken mere effektiv. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|