Sendt: 09 December 2004 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Burn in KAN være et problem på plasma skærme, jeg er ikke helt enig i det tp acoustics skriver, nu har jeg selv et Pioneer PDP og der står faktisk i manualen at man bør unlade at lade det samme billede stå i timevis, jeg forstår det sådan at hvis man fx. spiller det samme spil på skærmen i mange mange timer, så kan der komme burn-in på skærmen. Men det kan forholdsvis nemt fjernes med at sætte et hvidt billede på og så lade det stå et stykke tid.....anyways, burn in _kan_ være et problem, men er det sikkert ikke for de fleste.
tp acoustics skriver desuden at du bør vælge plasma hvis du vil over 30", der er vi nok heller ikke helt enige, jeg synes fint man kan vælge LCD i 32"/37" versioner, tjek især Philips 9986 LCD skærm med ambi-light, den er lækker synes jeg.
Til gengæld er vi stort set enige om det andet jeg kan også meget bedre lide at se på PDP skærme end LCD skærme, men der er jo mange der køber LCD så det må være en smagssag, jeg synes bare at billedet virker en anelse unaturligt på en eller anden måde, jeg kan ikke forklare det.
|