Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 14:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Kun lyd fra subwooferen ved DD & DTS! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Thomas!!!

Bruger siden: 25 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 447
Sendt: 14 December 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har en subwoofer, Dali Suite S 1,2. Som der kører sammen med NAD T-163 v.2 plus to effektforstærkere og resten af Suite-serien.

Når jeg afspiller en DVD-film i DD eller DTS, virker subben som den skal. Men når jeg afspiller en alm. CD i stero eller afspiller en VHS-film i Pro-logig 2. Kommer der ingen lyd fra subben. Jeg har testet subwooferen med "The Calibrtor" der virker den også som den skal.

Er der nogle af jer, der kan fortælle hvad årsagen muligvis kan være.

Mvh. Thomas   

 

Til top Vis T h o m a s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T h o m a s
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 14 December 2004 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

at der er 2.0 lyd i stereo?

hvis den ikke får det at vide mht delefrekvenser/opsætning, så har du fortalt din reciever at der ikke skal noget signal til subben....



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 14 December 2004 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Du har måske sat din sub til LFE. Det er også det rigtige ved DD og DTS. Men til musik og Prologic skal den stå til at spille sammen med fronterne, typisk L/R.

Hilsen Christian.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 14 December 2004 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

hvilken forstærker bruger du ?



__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 14 December 2004 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

powda skrev:

hvilken forstærker bruger du ?

Ah, sorry. lige lidt for hurtig på aftrækkeren her til morgen. Har du ringet til klubben og hørt dem ad? De ved det garanteret, og kan sikkert afhjælpe dit problem hurtigt.



__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
T h o m a s
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Thomas!!!

Bruger siden: 25 Juli 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 447
Sendt: 14 December 2004 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg siger tak for jeres vejledning. Nu ved hvor "hunden ligger begravet"

Mvh. Thomas

Mit anlæg. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13116&P N=4

Til top Vis T h o m a s's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T h o m a s
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes