| Sendt: 14 December 2004 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har en subwoofer, Dali Suite S 1,2. Som der kører sammen med NAD T-163 v.2 plus to effektforstærkere og resten af Suite-serien.
Når jeg afspiller en DVD-film i DD eller DTS, virker subben som den skal. Men når jeg afspiller en alm. CD i stero eller afspiller en VHS-film i Pro-logig 2. Kommer der ingen lyd fra subben. Jeg har testet subwooferen med "The Calibrtor" der virker den også som den skal.
Er der nogle af jer, der kan fortælle hvad årsagen muligvis kan være. 
Mvh. Thomas
|