| Sendt: 14 December 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey jeg har kigget lidt på Jamo X530... Er der nogen der har erfaring med dem? er det noget der kan bruges til noget eller er det noget skrammel? for de ksoter jo ikk så meget (1699,- for et sæt) jeg kan godt en dybbas og en åben diskant... hvis i forstår jeg er åben over for andre foreslag i samme prisleje... håber i kan hjælpe mig... hey hey
|