Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jodon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

jeg har set på b&w sub. t/ca.6000-8000 kr men jeg syntes at de er meget dyre

er der nogle der kender nogle andre subwoofer i ca samme prisklasse og som er lige så gode????

 

mvh.jesper

 

Til top Vis jodon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jodon
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

jodon skrev:

jeg har set på b&w sub. t/ca.6000-8000 kr men jeg syntes at de er meget dyre

er der nogle der kender nogle andre subwoofer i ca samme prisklasse og som er lige så gode????

 

mvh.jesper

 

......i ca. samme prisklasse ? Skrev du ikke lige ovenover at B&W subs er meget dyre ?



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
jodon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

tjoo ups  jeg mener mindre ind.

 

Til top Vis jodon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jodon
 
Riis
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 420
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Audiovector, Audiopro, Dali, System Audio........

 

Har selv Audiopro som jeg er meget glad for.

Til top Vis Riis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Riis
 
jodon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

jeg har hørt en dali swa-15 og jeg syntes at den virker lidt lang som??(en tand efter filmen)

eller er det bare mig?????

Til top Vis jodon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jodon
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 14 December 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

en audio pro ace bass pro 2 eller en system audio se200 er nok det optimale valg hvis du vill have en hurtig men relativt billig sub. audiopro'en fåes til 4k, og se200 til 5k (andensorteringskabinetter)

__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 15 December 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

For litt flere penger, 6k, kan du få en Infinity Kappa Sub. Kappaen er markant bedre enn Audio Proen til musikk, og like god til film. Den har også romkorreksjon som gjør den enklere å plassere.

Ulempen er at den er større, og på papiret ikke har like heftige spesifikasjoner

Men, hvis det skulle bety noen ting så er Kappaens effekt oppgitt i kontinuerlig, de andre to i peak. den spiller også dypere enn AB2 selv om den kun er oppgitt til å spille ned til 25hz.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 15 December 2004 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Du kan også prøve at lytte til en Yamaha YST-SW1500. Den er god til film og den kan også bruges til musik, hvis man vil det (jeg bruger aldrig min til musik). Den kan desuden betjenses med den medfølgende fjernbetjening. Jeg kender ikke prisen herhjemme men lige sydpå kan den købes for ca. 5600 Kr. ink. forsending.
Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 
Jan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 August 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 16 December 2004 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

 

Infinity Capa eller Beta

kan ses på www.autiobutikken.dk

 

Til top Vis Jan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 19 December 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

 

Overvej endnu en gang de  8000kr som B&W ASW675 koster....den er bestemt pengene værd



__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes