Jeg har en lille mistanke om, at min aktive sub kan være involveret, da den nogen gange kan lave nogle små smæld, hvis man feks tænder/slukker en lyskilde i samme stikkontakt. Altså måske er der kommet en lille fejlstrøm? Er der nogen, der måske kan kaste lidt lys over, hvad der er i vejen, og hvad det vil koste at lave?
Bruger siden: 17 December 2004
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 20 December 2004 kl. 04:16 | IP-adresse registreret
Hej!
Jeg kender også til dette problem. Det kan muligvis være den chip-plade der sidder bag strålekanonen, altså bagerst på billedrøret der skal have et lille forsigtigt skub fremad mog selve billedrøret. Jeg kan ikke love at det hjælper, men det er et forsøg værd.
Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
Sendt: 20 December 2004 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
Jeg er ikke meget for at åbne TV'et og selv rode med det. Vil du tro, at det er noget, der kan laves med et nogenlunde resultat - uden at det koster en bondegård?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum