Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 13:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Næsten ingen lyd fra subwoofer (?) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
peterbunch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 19 December 2004 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Hey HIFI-folk!

Jeg har et problem med min subwoofer. Det drejer sig om subwooferen som hører med til Sony SA-VE705. Den ser således ud:

Problemet er, at jeg næsten ikke kan få den til at sige noget, også selvom der er skruet op på den. Jeg kører systemet gennem en Denon AVR-1804 og jeg bruger et Profigold subwooferkabel.

Er der nogen som ved hvad kunne være galt, eller ved hvorfor sub'en næsten ikke siger noget? På forhånd tak!

Mvh. Peter

Til top Vis peterbunch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterbunch
 
Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 595
Sendt: 19 December 2004 kl. 03:56 | IP-adresse registreret  

Har du aktiveret sub'en i din Denon?

Har du indstillet den ved for lav delefrekvens? Hvor den slet ikke kan være med?

Er den tændt?  Ej bare for sjov..

Prøv evt. nogle dvd'er hvor der følger en højttaler test med, så kan du nemlig se om den er aktiveret og virker som den skal. Monsters, Inc. dvd'en ved jeg at der er sådan en..

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik
 
notional
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 561
Sendt: 19 December 2004 kl. 05:20 | IP-adresse registreret  

Du mangler muligvis at aktivere subben i din reciever?

Lidt off topic, så burde du læse denne guide fra hifi klubben:

http://www.hifiklubben.com/dk/Laesestof/Surround_Guide.htm

Så er du sikker på at det lyder så godt som muligt. Der står desuden ret detaljeret, hvordan man skal indstille sin sub, så den giver den bedste lyd

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional
 
peterbunch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 19 December 2004 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Tak for jeres svar. Jeg vil prøve at gennemgå den surround guide
Til top Vis peterbunch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peterbunch
 
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1050
Sendt: 19 December 2004 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Hej

1804 har da en test funktion til at teste HT + SUB med  prøv den først.

 

Mvh Hans

 

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes