Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
Sendt: 19 December 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
Hvad er en fed center højtaler...?
Personligt synes jeg at et fjernsyn er noget af det grimmeste møbel der findes.
En stor firkantet klods der ikke kan gemmes væk fordi man skal kunne se den.
Og center højtaler er noget Fanden har skabt. Den er med til at fremhæve det grimme fjernsyn og gøre det til en endnu større grimmere klods at kigge på.
Men her er 2 center som jeg synes skilder sig lidt ud fra mængden:
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
hvis i falder over en center hvor diskanten ligger ovenpå eller halvt
ovenpå i et lille kammer så må i lige lave et link.. ka ik huske hvilke
producenter der bruger det....
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
blir nødt til at overgive mig... den her er for fed og den fåes til den
nette sum af 880$ igang med tegne brættet og se om man ka konstruere
noget der bare er halvt så flot som den...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum