Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 07:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hvilke center højtaler syns i er fede. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 19 December 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

går og drømmer og tegner lidt højtalere her i juletiden 

så jeg ville lige høre hva syns i er en fed center højtaler ang med design...

jeg syns selv sonus faber cremona center er en fed center.. men kom med nogle bud 
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
cst1967
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 411
Sendt: 19 December 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Hvad er en fed center højtaler...?

Personligt synes jeg at et fjernsyn er noget af det grimmeste møbel der findes.

En stor firkantet klods der ikke kan gemmes væk fordi man skal kunne se den.

Og center højtaler er noget Fanden har skabt. Den er med til at fremhæve det grimme fjernsyn og gøre det til en endnu større grimmere klods at kigge på.

Men her er 2 center som jeg synes skilder sig lidt ud fra mængden:

http://www.meadowlarkaudio.com/finishes/finishesnew.htm

http://www.slantmarket.ru/?goid=2408



__________________
Christian

Mit DIY-Højtaler
Til top Vis cst1967's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cst1967 Besøg cst1967's Websted
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 19 December 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

det var faktisk nogle gode bud..

ka rigtig godt li den her

http://www.slantmarket.ru/getimg.php?goid=2408

den er heller ik så alm
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
Rasmus S
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 20 December 2004 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

B&W HTM2 i Rosewood. Har selv haft en, var virkelig en fryd for øjet - helst uden frontstof.
Til top Vis Rasmus S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus S
 
troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 865
Sendt: 20 December 2004 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg synes denne er utrolig smuk, måske fordi den ligner min stereo højttalere.




__________________
Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
Til top Vis troelskn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelskn
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

ja bliv ved med at komme med de center...

b&w og va er utrolig fede... meget flot finish der er på den va

Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

hvis i falder over en center hvor diskanten ligger ovenpå eller halvt ovenpå i et lille kammer så må i lige lave et link.. ka ik huske hvilke producenter der bruger det....
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 20 December 2004 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

http://www.kef.com/products/reference/refmodel_204c.html

er det den ?



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

http://www.kef.com/products/reference/refmodel_204c.html

er det den ?



uuuhhhhhhh den er lækker... hva er prisen på sådan en svend??

flere af sådan nogle
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 20 December 2004 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

hvis den er for dyr, findes den både om 202 i ref. serien og i en mindre serie (designet med super tweeter på toppen)

B&W, KEF, Vifa international (se under nyhedder) Tannoy...



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 20 December 2004 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

Audio Pro Avantek og Bravo. Avanteken er den eneste centerhøjtaler min kjære har latt meg ha oppå fjernsynet.
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Audio Pro Avantek og Bravo. Avanteken er den eneste centerhøjtaler min kjære har latt meg ha oppå fjernsynet.


gider du at linke til dem???

tror jeg ska stå godt fast når jeg siger ja så ska der lige en højtaler ovenpå fjersynet og nej der må sku heller ik komme julepynt på den
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
peewee©
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 502
Sendt: 20 December 2004 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

wuffer skrev:

uuuhhhhhhh den er lækker... hva er prisen på sådan en svend??

flere af sådan nogle

Ja, hvad koster den?



__________________
Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/

Min hjemmebio
Til top Vis peewee©'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peewee©
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 20 December 2004 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

http://www.audiopro.se/folder/AudioProLineup2003.pdf

Bildene kunne vært bedre, men de er dråpeformet og med 5 1/4 elementer (dog det ene passivt)

 

 

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 20 December 2004 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

B&W Nautilus htm1  flot det er den ihvertfal
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 20 December 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:
B&W Nautilus htm1  flot det er den ihvertfal

Den er skam lækker! Men den slår ikke Signature HTM...!  



__________________
MVH Jannick Petersen
Til top Vis Jannick's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannick
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Jannick skrev:

music 4 all skrev:
B&W Nautilus htm1  flot det er den ihvertfal

Den er skam lækker! Men den slår ikke Signature HTM...!  



den er nu lækker... men min bankRØVgiver ka ik li mig så ka sku nok ik låne til et sæt b&w.. de ska jo matche i designet hele vejen rundt
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 630
Sendt: 20 December 2004 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

jeg syndes at denne Triangle Leo Major er flot

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus
 
wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 20 December 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  





blir nødt til at overgive mig... den her er for fed og den fåes til den nette sum af 880$ igang med tegne brættet og se om man ka konstruere noget der bare er halvt så flot som den...
Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer
 
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1513
Sendt: 22 December 2004 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Tannoy Dimension, Eyris DCC iDP, Eyris DC og Eyris C

http://www.tannoy.com

 

 

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes