Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 20:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Højtalere til HK 3550? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AlexS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 20 December 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Jeg skal have nogle nye højtalere til min HK3550 tror jeg, og helst fem styk..

Grundet min forholdsvis vandede økonomiske situation, skal det helst ikke være for dyrt, og derfor max 5000 kr for et sæt.

Er dette helt umuligt?
Har tænkt på Dali Trio, til kun 3500,- , kan dette være en idé?

Og lad nu vær med at sig jeg skal spare penge op, for jeg har ikke lyst til at bruge flere penge på det tror jeg ikke :)
Eventuelt også Dali Concept sættet fra Hifiklubben, til 4999, men det er jo uden sub, og er sættet meget bedre end Trio?

Kan det lade sig gøre tror i ?

Værelset er forresten 5*3 meter ca, og fjernsynet står på den lange side, hvor fronterne skal stå / hænge ved siden af :) Det skal altså ikke spille fra den ene ende ned til den anden, hvis det har noget at sige..

Mvh Alex

Til top Vis AlexS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexS
 
Jailbird
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 83
Sendt: 20 December 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Concept serien er MEGET bedre, også uden sub som ellers er en vigtig ting hvis du vil have biograflyd.

Men til biograflyd ville jeg vælge Conceptsættet og så måske finde en billig sub på den blå....hvis du kan presse det ind i budgettet.

Jeg tror at du vil blive noget træt af at høre musik på det der Triosæt.



__________________
NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
Til top Vis Jailbird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jailbird
 
AlexS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 21 December 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Altså, jeg har en passiv sub liggende fra JBL som jeg bruger lige nu.. Men det er jo nok langt fra det samme..

Tror subben må komme ind senere i processen så..

Til top Vis AlexS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexS
 
Jailbird
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 83
Sendt: 21 December 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Hvis det er til film duer din passive sub heller ikke, det skal være en aktiv sub for at du kan koble den til sub-udgangen på forstærkeren og dermed få udbytte af det lydspor der er på DVD.

 



__________________
NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
Til top Vis Jailbird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jailbird
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes