Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Flere musik anmeldelser? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 December 2004 kl. 07:30 | IP-adresse registreret  

Dav

Jeg kan se under jule kalenderen at jeg vist har det ligesom mange ander.

F. hvor er der meget god musik, jeg ikke aner findes

Kan der ikke komme nogen flere musik anmeldelser? evt. opdelt på forsiden, i

BLUES, KLASSISK, ROCK, POP eller noget i den stil. og så ellers bare skovle på med anmeldelser.

For mig ser det næsten ud som om det er softwearen der er mit største problem, med at få flere og bedre musik oplevelser.

Det behøver jo ikke kun være ny plader er anmeldels. Men faktisk heller at en række personer/ brugere, fik til opgave at udvælge deres 5 bedste i hver gruppe, og så skrive en kort anmeldelse af dem.

god jul, og tak fordi jeg endnu en gang misbruger min kassekredit, ikke for sovet, ikke har plads til min plader, og ikke kan finde den rigtige remote.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 December 2004 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Anmeldelser?:

Ligesom med hifi gælder det også i musik, hvad skal man bruge en anmeldelse til? Kan du få pengene retur fra anmelderen hvis det er noget sh*t han har anmeldt godt?

En dårligt anlæg får en til at se TV og det samme gør dårlige plader – Hvad et godt anlæg og gode plader gør siger sig selv, bortset fra håndboldpigerne er dagens TV ca. 15 minutters TVA in Manley House.

Jeg anmelder ikke plader, men prøver at inspirere med mine valg, hvis nu nogen kunne lide en skive kunne det være at man kunne lide den næste.

Sådan bruger jeg også de andres musikindlæg, og efterhånden ”ved jeg” når Zaka, Macwerk, Kibri, Villmann, Micjac, Modi, Ædle Kurt, Mikke og mange andre fortæller om noget der skal på min want list. Den 6 sans har jeg brugt mange år i at optræne og synes jeg har en rimelig hånd, men de nævnte musikelskere kan nemt inspirere mig til at prøve nyt og gå nye veje.

Og der er desværre nogen herinde der har en masse gode skiver, de skriver alt for sjældent. Måske fordi vi er nogle der er ”for meget”.

Inspiration til musik er herligt og kalenderen har givet mig en ekstra want list på en 30 skiver. Jeg kopierer dem ud og smider dem på listen, kommer man forbi en musikshop checker jeg lige det stopper vist aldrig

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 23 December 2004 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

jeg kan ikke bruge en anmeldelse til andet, end hvis det er nogen jeg deler musik smag med, betyder det, hvad de siger, langt mere end så meget andet. og det største problem er jo at finde ud af hvad der findes. se blot på juelakendere.... f. hvor er det meget jeg ikke kender, som jeg gerne vil kende. derfor kunne en blues kategori, hvor dem der er til blues som jeg, har givet deres bud på en top 5, være til stor hjælp/inspiration til hvad jeg skal prøve/lytte til.

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted

haspalm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 December 2004 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Ja kunne være godt med lidt genre opdelt inspiration - hvad med country ??
Til top Vis haspalm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haspalm

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 December 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Hi haspalm!

Hvis du opretter en tråd og fortæller om dine bedste countryer, og så beder om at få andres bedste C-forslag, så kommer der en masse. Der er flere af de små kalveknæede, skeløjede country girls som jeg holder meeget af.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes