| Sendt: 28 December 2004 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror du må låne med hjem.. h/k spiller med et langt bedre perspektiv, men skal du kører musik i stereo er det jo ligegyldigt....
problemet er lidt at de lyder lidt hen ad hinanden og har samme "kræfter", overvej evt. dit højttaler valg en ekstra gang.
sub: en audiopro ace bass pro 2 kan f.eks. fåes til 4k hos eks. kt radio.
til front kan du pt få sa 1280 til 6k, hos både kt radio og lydspecialisten.. de burde tilfredsstille din trang både til musik og film.
sa har også forskellige centerhøjttalere, f.eks. sa av720
bagkanaler, b&w dm 602 s3 eller concept 2 fra dali __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|