| Forfatter |
|
DanielV Forum Bruger

Bruger siden: 12 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 04:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg vil såment bare høre om jeres erfaringer med ZAPulse i bilen. Intet andet. Tænker nemlig på at smække sådan to i min nye bil sammen med to sæt Peerless Definition 5. Idéen er ikke at det skal spille højt, men "rigtigt" (så vidt muligt til pengene).
På forhånd tak!
Daniel...
|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 05:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaa... Min første tanke var, at du umiddelbart vil få problemer med forsyningsspændingen. Zappen skal have en +/- forsyning. I en bil har du jo kun +12V. Desuden skal den have en højere spænding for rigtigt at yde noget. Bare min tanke..
Mvh
|
| Til top |
|
| |
OceanMan Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 516
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
mørch skrev:
|
Tjaaa... Min første tanke var, at du umiddelbart vil få problemer med forsyningsspændingen. Zappen skal have en +/- forsyning. I en bil har du jo kun +12V. Desuden skal den have en højere spænding for rigtigt at yde noget. Bare min tanke..
Mvh |
|
|
LCAudio sælger en strømforsyningsmodul specielt lavet til biler, således at modulerne kan benyttes i bilen...!!
|
| Til top |
|
| |
DanielV Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
OceanMan skrev:
mørch skrev:
|
Mvh
|
|
|
LCAudio sælger en strømforsyningsmodul specielt lavet til biler, således at modulerne kan benyttes i bilen...!! |
|
|
Som OceanMan siger, så sælger L C Audio jo en AutoPSU som er lavet specielt til formålet, og det er det jeg vil hører om erfaringer med! 
Daniel...
|
| Til top |
|
| |
Masti Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
DanielV skrev:
|
Ja, jeg vil såment bare høre om jeres erfaringer med ZAPulse i bilen. Intet andet. Tænker nemlig på at smække sådan to i min nye bil sammen med to sæt Peerless Definition 5. Idéen er ikke at det skal spille højt, men "rigtigt" (så vidt muligt til pengene).
På forhånd tak!
Daniel...
|
|
|
Jeg ved ikke hvor meget du kan bruge det til; Har hørt to moduler brokoblet i en kassevogn. De trak en 15" Jbl, ved ikke helt hvilken serie, og det var i hvert fald voldsomt! __________________ Ingenting er lettere end at komplicere alting.
|
| Til top |
|
| |
DanielV Forum Bruger

|
| Sendt: 29 December 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|

Masti skrev:
DanielV skrev:
|
På forhånd tak!
Daniel...
|
|
|
Jeg ved ikke hvor meget du kan bruge det til; Har hørt to moduler brokoblet i en kassevogn. De trak en 15" Jbl, ved ikke helt hvilken serie, og det var i hvert fald voldsomt!
|
|
|
Kan jeg ærlig talt ikke bruge til særlig meget! Beklager! 
Daniel...
|
| Til top |
|
| |
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
| Sendt: 30 December 2004 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det er så nyt at du nok for svært ved at finde nogen herinde der har prøvet det endnu.
Men jeg syntes da du skal starte med at kontakte LC Audio og hører hvad de siger. De må jo have en ide om der er lydforskel fra stue til bil.
|
| Til top |
|
| |
j-a-c Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte 2 zapp og en 12 v. psu juli 2004 , men psu`en virkede ikke, og blev sendt over til LC audio, og siden har jeg ikke set den. SURT show.
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 14 December 2005 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
j-a-c skrev:
|
Jeg bestilte 2 zapp og en 12 v. psu juli 2004 , men psu`en virkede ikke, og blev sendt over til LC audio, og siden har jeg ikke set den. SURT show.
|
|
|
Har du prøvet at kontakte dem igen eller?
// ouT
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 15 December 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|