Sendt: 31 December 2004 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svaret, DV717 er koblet analogt til min Namit forforstærker lige som min Onkyo DX6770 så jeg bruger de indbyggede konvertere i begge maskiner.
Ja jeg har prøvet at spille den samme CD i begge maskiner DV717 er mere tam og kedelig i lyden.Det sjove ved det er at på en ældre Sony tv, bare med tv lyden gør den det nogenlunde men det er jo heller ikke så afslørende.Jeg har også lyttet til et par af de billige modeller på markedet og her er min Pioneer klart at fortrække,det værste jeg har oplevet var med en billig model det spillede som om der var et gardin foran højtalerne,i øvrigt et tilbud til ca.1000kr med en masse film til (jeg kunne aldrig finde på at bestille en sådan)
Det jeg mener er at det ikke helt er ordentlig HIFI der mangler det som skal til,måske meget sigende de oplevelser til udstillinger jeg har haft,er også noget i retning af hvor er den forfinede HIFI oplevelse det er mest bulder og brag man oplever (messen i Odense var lidt skuffende)
Det skal siges at jeg har oplevet et par gode flerekanals optagelser bla. i Skive hvor det var Infinity MTS Prelude og Marantz DV12S2 der leverede oplevelsen så må man sige at det begynder at blive spændende. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|