| Forfatter |
|
Gator Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 01 Januar 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle & Godt Nyt År
Har de sidste par måneder kigget efter et 42" Plasma, og er i den forbindelse faldet over Jamos HDP 4250 model, som opfylder alle de krav jeg har til et Plasma mht. specs og design. se linket her for specs og billeder: http://www.jamo.dk/Default.asp?ID=1491
http://www.jamospeakers.com/Files/Filer/Soundcatalogue/2F%20 Catalogue%202004%20English.pdf
Samtidig så jeg at Kiss kommer med stort set den samme model i løbet af 2005.Link: http://www.3dlogistics.ie/kissprod/plasma.pdf
Har set at Jamo`s model kommer til at ligge i 50.000 kr klassen, Kiss udgaven skulle også være deroppe af, men jeg vil meget gerne høre fra en der kan be- eller afkræfte dette.
Endvidere kunne jeg via nettet se at Kiss modellen allerede har været udskudt et par gange mht. lanceringen på markedet, så hvis en af jer har en dato for for hvornår Kiss modellen kommer i butikkerne så ville det være en stor hjælp 
Er der nogle der kender til forholdet mellem Kiss & Jamo ??. samtidig kunne jeg godt tænke mig lidt info omkring kvaliteten af deres produkter.
Mvh.
Chris
|
| Til top |
|
| |
Synderen77 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
overvejer selv at invistere i jamo tv`et. Nogen her der kender noget til dets kvalitet? jeg kan nemlig få det for 10.000,-
|
| Til top |
|
| |
oo27 Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 444
|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
njah så godt den tråd på oc.dk - meeen det er et en gammel ca. 2 år model og den har Alis panel med 1024x1024 opløsning som jeg personlig ikke ville tage!
På den anden side er det hammer flot design og en meget billig pris! så det er da næsten værd at prøve __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 13 Marts 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamo Plasma TV'et kom aldrig rigtigt i produktion. Så det burde ikke være muligt at købe et. Ud over det ville jeg ikke købe bl.a. som oo27 skriver er det et Alis panel, samt at der er sket meget siden på plasma fronten. Så kan man sige at 10.000,- er billigt for en 42" plasma (det skulle have kostet ca. 50k) men nej, du kan ikke få det serviceret hvis det går i stykker, det er ikke HD Ready og teknisk forældet.
mvh. Crede
|
| Til top |
|
| |
jEPPE Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
| Sendt: 15 Marts 2006 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der står ikke HDready nogen steder i den artikel (som er fra 2004) men derimod "HD-compatible plasma screen" og det er jo en anden sag. Hvis jeg var dig ville jeg se mig om efter et andet Plasma der er lidt mere tidsvarende, der er så mange til meget fornuftige priser.
Mvh. Crede
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min far har lige fået den nævnte Jamo model. Man kan købe dem til 7.500 kr. inkl. normal garanti. TV står faktisk ganske godt på den og samme med DVD. Og designet er rigtig flot. Men manualen er mangelfuld. Der står intet om hvordan man bruger den ethernet port, der sidder i. Under indstillinger kan man opsætte noget med ip adresse m.m., men hvad man kan bruge det til er jeg ikke helt klar over. Der er ikke umiddelbart nogen menu til at afspille videoklip eller lign. __________________ Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
B.Hell.A Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej per_zk
hvor kan man købe det omtalte tv til den pris ?
I en forretning eller ?
Lyder spændende.
Hell
|
| Til top |
|
| |
jold Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
B.Hell.A skrev:
|
Hej per_zk
hvor kan man købe det omtalte tv til den pris ?
I en forretning eller ?
Lyder spændende.
Hell
|
|
|
Hej.
Det kan medarbejdere´ne på flextronic i skive.
De købte alle fladskærnene af jamo, som ikke kunne få dem til at fungere.
carsten
|
| Til top |
|
| |
B.Hell.A Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
mon man kan få et job der ;-)
Hell
|
| Til top |
|
| |
Runge_100 Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 14 November 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan også skaffe Jamo'em men til 10.000 kr med 2 års garanti og teknikker besøg i hjemmet i tilfælde af fejl, men modellen bliver solgt uden tekst tv, da (som også nævnt) fabrikken ikke kunne få tekst tv modulet til at fungere.
Plasmaen kan sammenlignes med Hitachi's 6600 model som sæles i EL giganten for 24.995,00 og AliS eller ej, dette plasma er et af de flotteste på markedet både billed og design mæssigt, enetse ulempe er at modellen er uden højtalere..
Det med billede og design er naturligvis min egen mening :-)
|
| Til top |
|
| |