Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 11:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sony STR-DE 545 et godt køb? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
cfs6254
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 03 Januar 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Hejsa..endelig fandt jeg lige det forum jeg står og mangler til at få noget hjælp.

Jeg har kig på en Sony STR-DE 545 Surround reciever, og til dette vil jeg gerne høre jeres kommentarer?

Jeg kan kort beskrive mit behov mht. kvalitet og alt det der sådan at i kan rådgive mig bedst muligt. Jeg har lige købt hus og har i den sammenhæng besluttet mig for at udnytte den ekstra plads der er i stuen til lidt surround sound. Jeg skal ikke kunne spille højt når jeg ser film da jeg har en lille dejlig datter på 2½ måned. At blæse op for en film ville nok tage livet af hende og det er jeg ikke interesseret i. jeg vil dybest set bare gerne have et setup der gør at jeg kan se film i surround sound med en ok lyd. Husk på at jeg idag er vant til at se film med de små højtalere i mit  28" Sony fjernsyn.

Mit behov er altså ikke så stort hvilket betyder at jeg heller ikke har lyst til at smude de store penge efter det. (I forbindelse emd huskøbet er der også rigeligt at bruge penge på). Jeg er klar til at købe brugt da jeg helst ikke vil give meget mere end 1500 for forstærkeren.

Hvad angår højtalere har jeg et sæt B&W 601 series som jeg gerne vil bruge som front højtalere hvis det giver mening.

Jeg er ikke nået så langt i mine overvejelser omkring højtalere endnu udover ejg gerne vil genbruge de 2 stereo højtalere jeg har såfremt det er muligt og giver god mening.

Hvis ovenstående reciever ikke er at foretrække har jeg set på en DENON 1604 forstærker som vist kan stort set det samme, blot "kun" med 50W udgange. Men da jeg som skrevet ikke skal bruge det til at spille højt mener jeg ikke det er af stor betydning.

på forhånd mange tak for hjælpen

Til top Vis cfs6254's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cfs6254

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes