| Forfatter |
|
phoegh Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser rigtig spændende ud. Densens flotte design og med fremtid bygget ind i store mængder.
Det er nok en reference model - men jeg håber der kommer en som er noget mere rimelig i pris - det er flot havd Densen kommer med nu, men skal vi lave en sammenligning med Bladelius Thor , så tror jeg Bladelius vinder på pris og performance - uden iøvrigt at have hørt nogen af dem!
Mon ikke Densen kommer med en udgave som i pris er noget mere spiselig og som stadig er interessant og som kan matche Bladelius og sikkert også den nye linie fra Primare, som også har ramt den rigtige pris som jeg læser det
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
250 er kun en forforstærker...
evt pb Flex, han har vist en __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Denonfanatiker Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
|
Den ser rigtig spændende ud. Densens flotte design og med fremtid bygget ind i store mængder.
Det er nok en reference model - men jeg håber der kommer en som er noget mere rimelig i pris - det er flot havd Densen kommer med nu, men skal vi lave en sammenligning med Bladelius Thor , så tror jeg Bladelius vinder på pris og performance - uden iøvrigt at have hørt nogen af dem!
Mon ikke Densen kommer med en udgave som i pris er noget mere spiselig og som stadig er interessant og som kan matche Bladelius og sikkert også den nye linie fra Primare, som også har ramt den rigtige pris som jeg læser det
|
|
|
Jeg har netop mailet med en gut fra Densen i dag. Og jeg kan hilse og sige, at deres to nye integrerede modeller kommer på markedet til foråret. Prisen skulle blive 20000 for Beat B-130 og 30000 for Beat B-150.
Specs kan ses på www.densen.dk
Gå ind under litterature og download katalog fra 2004,
Noget pebret synes jeg nok.
De skal være meget gode, for at man ikke anskaffer sig et delt sæt. Hvis det da skal være Densen.
|
| Til top |
|
| |
phoegh Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim O
Læs lige om den nye 250 :-)
Til Denonfanatiker Jeg er enig i at priserne synes at ligge for højt til at det bliver interessant. Godt nok er Densen lækkert og dansk og det vil jeg gerne købe... men guld kan købes for dyrt
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
fra overskriften:
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denonfanatiker skrev:
|
Jeg har netop mailet med en gut fra Densen i dag. Og jeg kan hilse og sige, at deres to nye integrerede modeller kommer på markedet til foråret. Prisen skulle blive 20000 for Beat B-130 og 30000 for Beat B-150.
Specs kan ses på www.densen.dk
Gå ind under litterature og download katalog fra 2004,
Noget pebret synes jeg nok.
De skal være meget gode, for at man ikke anskaffer sig et delt sæt. Hvis det da skal være Densen.
|
|
|
Jeg mener at have fået at vide en (noget) laver pris på de 2 nye integreret forstærker. Kan ikke helt huske det, men måske 10 k eller lidt over for den mindste
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
110 = 10 k
130 = 20 k
150 = 30k
hvis man skal tro den gode hr. Sillesen. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, undskyld - det er rigtigt
Der kommer også en som hedder 110, det er den til 10 k
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 04 Januar 2005 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
|
|
|
|
ja der vinder thor
nok, der kommer nok ikke meget lyd ud af 250 eren alene
|
| Til top |
|
| |
maverick Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 05 Januar 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
phoegh skrev:
|
Jeg er enig i at priserne synes at ligge for højt til at det bliver interessant. Godt nok er Densen lækkert og dansk og det vil jeg gerne købe... men guld kan købes for dyrt
|
|
|
Hmm... Måske I er lidt for hurtige til at afskrive den. Især når I sikkert ikke har hørt den endnu... I stedet vil jeg da anbefale at drøne ned til forhandleren og få en lytter og så vurdere om den er pengene værd.
Jeg må indrømme at det er en af de mest avancerede forforstærkere jeg kender til:
- Opgraderbar med eksternstrømforsyning
- Volumenkontrol som består af et modstandsnetværk med 200 steps
- forberedt for surround board der giver 7.1 analog ind og preout
- Forberedt for multiroom
- Forberedt for indbygnings Riaa
- Jeg har sikkert glemt de sidste features

Men det bedste af det hele er at den lyder svine godt... Sindsyg musikalsk..
Så set i det lys synes jeg faktisk prisen er ganske rimelig.
Se evt. mere http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16167&K W=maverick&TPN=2
Jeg har da ikke hørt noget der kunne slå den endnu. Har I?
|
| Til top |
|
| |