Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 18:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: ICEPower ASP1000 lyd ??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 14
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 05 Januar 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Nu MÅ der være en del af jer der har købt to af disse monotrin med ASP1000(Bertram\AR\JJAZ), hvordan lyder så disse "kasser"?

Det ville være rart med en "rapport" fra nogle af jer, da jeg er SÅ tæt på at købe... og det må jo helst ikke være katten i sækken

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:

Det ville være rart med en "rapport", da jeg er
SÅ tæt på at bestille...


Go4it!


/U.

__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

JA ja - det gør jeg sikkert også, meeeen det ville da være rart med bare én tilbagemeldning fra de "utallige" der er blevet solgt de sidste par md.

Nu er det jo ikke noget man bare kan gå ned og høre i den lokale biks, vel

 

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 06:37 | IP-adresse registreret  

Dav

sådan som jeg har forstået det, så kører Bertram med 3 ugers retur ret, AR (og alle andre med internet salg) har 14 dage.

så det er vel bare med at bestille, teste, og sende tilbage hvis det ikke er noget.

til prisen, har jeg svært ved at forstille mig, at du kan finde mere lyd, i et andet produkt.

 



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Helt korrekt, men nu er dette et forum - hvor "vi" deler vores glæder og sorger, meninger og holdninger - og ikke mindst lydoplevelser, du ved ligesom et debatforum...

En anden ting er at sådan et par karle skal spilles til, og dér er 2 uger vel ikke nok...

Godt nytår!

 

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Dav

Enig. -men der er allerede en del tråde med lyd beskrivelser af ICEpower forstærkere:

en af dem:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18003&K W=3DX

Som det ser ud nu koster Bertrams 6K og AR's 5K.'

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16971

http://www.hifi4all.dk/tilbudsavis/annonce.asp?ad_id=3699

Vores (JJAZ'es) koster helt anderleds, men kommer altså også i et helt andet kabinet.

Men lyden er nok meget ens for de 3 produkter. (selv nogen nok vil påstå noget andet )

og en md. tilspilningstid  det mener jeg lyder helt go'nat. der sker meget de første par dage ja, men en md... hvis folk siger det, er det vel rigtigt. men jeg har min tvivl. men det lyder mere som tilvæning end tilspilning.



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Tak du, og jeg har læst dem alle - inden jeg skrev mit indlæg

For det første er de af "ældre" dato, for det andet var tilbagemeldningerne præget af korte lyttesessions, og ret vigtigt: helt sprit nye enheder, som jo ikke er spillet til...

Så det, jeg egentligt havde håbet på, var en tilbagemeldning om hvordan de lyder, når de var ordentligt spillet til

 

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Dav

Jeg tro måde min beskrivelse og Toftdals, er på tilspillede forstækere

Men ja, det kunne da være sjovt om nogen der har købt sprit nye, skrev lidt om hvordan de er efter en md.



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Jamen det ville da være SUPER hvis alle der nu havde købt lige smed et par ord ind, så vi kan få gang i dét det hele handler om (folk plejer ikke just at være "mundlamme" i debatforum)

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

 

ICEpower.

ASP 1000

Som JAZZ skriver, er det ikke muligt at købe et produkt der lyder bedre eller hvor man kan få så meget for pengene - det er umuligt.

ASP 500 eller 1000 håndterer enhver form for højtalere i danske hjem, og det gør de på en ganske overlegen måde.

Om man vil købe JAZZ eller BERTRAM - det må man selv tage stilling til. Men kigger vi på det, så er det rent faktisk den samme forstærker. Der er ingen mulighed for at ændre på modulerne, hvis man vil overholde godkendelser og bestemmelser i forhold til de kendte og krævede normer for elektronik.

Som jeg har skrevet før i forum, så kan det være marginaler i valget af ind og udgange der kan gøre en forskel - man hvad hjælper det hvis forforstærker, højtaler og kabler ikke lever op til det.

Derfor er det relativt med forskellene - men generelt spiller ASP 1000 flot i alle områderne med en god styrke og kontrol.

Køber man 2 monotrin eller en stereo forstærker - og synes det ikke er godt nok, så må man kigge på CDspiller, kabler og forforstærker. For med min meget lange erfaring med 1000 ASp og for den sags skyld ASP 500 er, spiller det forrygende i forhold til mange andre ting.

Og husk om man køber Krell, Gryphon eller nogle af disse mega dyre forstærkere, til mere end 100.000 kroner, så er der også ting de kunne gøre bedre, de er bestemt ikke perfekte.

Køb nu den ASP 1000 eller 500 forstærker og byg så anlægget op om disse / denne fremragende forstærker - man vil ikke blive skuffet og det er et fremragende sted at starte.

Men man finder også ud af at man må i gang med en ny forfortærker - ikke så meget pga. det er ICEpower, men fordi ICE kan levere så meget smukt musik og forforstærkeren ofte ikke er i stand til at honorere dette. 
Egentlig tror jeg mange overser betydningen af forforstærkeren og betydningen af kvaliteten på denne. Det skriver jeg egentlig kun fordi jeg selv var lidt på den galej, tilbage i tiden. Jeg var overrasket over forskellene på forforstærkere.

Men alle led i det forbandede HI-FI har stor betydning, vi kan ikke springe over hvor gærdet er lavest - selv om det både e rnemmere og billigere.

Jeg har selv forforstærker problemer - jeg fand ud af at mit forforstærker valg kunne afgøre det hele. Med de samme ICEpower og tre forskellige forforstærker i 16.000 kroners klassen fik jeg meget forskellige resultater fra flot til elendigt, og det kan jeg jo ikke klandre ICEpower for.

Så prøvede jeg med en Nelson Pass forforstærker, og Pass princippet er en ultra kort vej over alt. Med denne forforstærker så kom der liv i ASP 1000 modulerne, jeg har aldrig hørt dem spille så flot.

Efter min bedste overbevisning og forståelse for tingene - efter uafbrudt test og forsøg med ICEpower, så vil jeg prøve den nye forforstærker APRIL som JAZZ netop har fået på programmet - digitale ind og ud, det er guf for en ICE modulerne.

Om gud vil og det falder på plads, så vil jeg prøve at teste den nye APRIL forforstærker og 1000 ASP, hvorefter det kan bringes i forummet. Det bliver ikke i morgen og en seriøs test tager lidt tid.

Slutteligt vil jeg anbefale at man kigger sig om hos Bertram eller Jazz når man skal købe sin forstærker, det er efter min bedste overbevisning to ICEproducenter hvor moral og etik ikke bliver overhalet af munden med trekantede og forkromede løfter.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

 

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
Mdpdr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Hej Go4it,  jeg kan kan kun sige noget om min Egnima Plus som jeg købte slut sidste år til ca. 8,5 kilo inkl. speakon stik.  og til det er det bedste jeg har haft og hørt (i vante omgivelser) til under 10 kilo.

mit set up er

Intercepter Adaiago 2 vejs stander højt.

Sony XA30 med Lclock og opams fra LC Audio

pre amp audio note zero (også ny købt - før icep.)

Bertram 4 leder sølv kabler både interconnect og højt. (også ny købt - efter icep.)

PS power plant 300 + net kabeler + stik dåse fra Supra

Egnima lyder bare bedre en noget af det jer har haft tidligere, jeg har fjernet min klipsh 12" aktive sub for der er simpelhen ikke brug for denne mere, bassen er tør og bare tilstede - toppen åben og virker naturlig - nå jeg "lytter" i sweat spot er der god dybde og 3d. illusitionen er flot - lyden står ud fra højtalerene.

endnu sjovere når jeg sidder i sofa helt tilbage i stuen (absolut ikke sweetspot) og bare har baggrundsmusiken kørerne virker det som om musikerne står i stuen

det har jeg ikke oplevet før i så udstrakt grad.

jeg er mest til blues/jazz - blød rock og let tilgændeligt klassisk - har dog en svaghed for opera.

ved blues-jazz-rock og kammermusik lyder det rigitg flot, derimod kniber det med bigband samt store klassisk orkester musik, der hænger det ikke ligeså godt sammen specielt synes at det øvre falder fra. men det er absolut til at leve  med og om det er standerhøjtalere der ikke kan følge med viddes ikke - men som sagt kabler og forstærkere er ikke mere 2 måned gamle så det  en beskrivelse uden at jeg "kender" det til bunds endnu.  men jeg har købt flere plader og bruge uhyre penge på kabler siden icepower kom i stuen og er indtil nu meget imponeret. KORT SAGT TILFREDS (indtil næste gang det klør i købe fingeren

vedr. tilspilning og tilvænning så bliver lyder det bedre dag for dag, dels fordi min konen simpelhen ikke vil høre det modsatte - men det åbner mere og mere op så jo jeg tror at der er "god" tilspilningstid" (også for kablerne)

hilsen

mdpdr

 

Til top Vis Mdpdr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mdpdr
 
dk2000
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2003
Status: Offline
Indlæg: 431
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Hvad med ASP250 modulerne ?

Kunne godt tænke at starte der - da det kan gøres for 3k (stereo), de skal spille på et par små højtalere så tænkte det måske er overkill med de store modeller.

Til top Vis dk2000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dk2000
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Tak alle sammen, det var god læsning

 

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1186
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

En helt anden ting er, at jeg oplever en utrolig modstand/væmmelse over ICEpower fra den etablerede Audiobranche (butikker)...

Når jeg så under 4 øjne taler med Michael Madsen (HighFidelity), som jo anmeldte ICEpower, (og som nogen har fulgt med i alt der har med vellyd at gøre) og spørger til ICEpowers dyder, ja så svarede han at: "det er RIGTIGT godt det her" (og vi skal også huske den gode Bertram!) ja, så er jeg da helt forvirret!!!

Kunne det tænkes at audiobranchen i den grad føler sig truet, og gør alt for at forsvare sig?

Kunne det tænkes at de fleste har levet med/vænnet sig til al den forvrængning oa. der er i en traditionel A/B/rørforstærker, og derved gør at "alle" forstærkere har en egenlyd, som føgelig får tilhængere/modstander af den aktuelle forstærkers "sound" = forvrængning...... at når der så kommer en ny teknologi (ICE) som udemærker sig ved at være det nærmeste man kan komme på et "kabel med indbygget forstærkning", eller sagt på en anden måde i disse økologiske tider: LYD HELT uden tilsætningsstoffer... JA så er der sku noget galt: det lyder helt forkert (ja det tror da pokker når vi har vænnet os til al den LYDFARVNING der er i den traditionelle teknologi)

Jeg har ikke hørt ICEpower endnu... Dette indlæg er udtryk for en fornemmelse jeg har omkring tilhængere/modstandere af ICEpower - og måske en lille nytårsprovokation i debatten

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Go4it; tja, jeg skal da gerne lige smide et par ord omkring mine ny-indkøbte monoblokke fra AR ( 1000ASP versionen ).

Synes dog at en tilspilning er nødvendig FØR at man/jeg kan skrive en endelig konklusion/vurdering omkring deres kvalitet, men er en foreløbig "rapport":

Lyden er utrolig "ren", faktisk ligegyldigt hvor højt at man skruer op, så gør det ikke ondt i ørerne - det bliver bare højere. Er ikke i tvivl om at man spiller (meget) højere end normalt, af den simple grund at musikken lyder "ren"

Bassen er efter min mening i "verdensklasse"  , der er simpelthen så meget kontrol over bassen, så det er en fryd - begrebet at "holde bas-enheden i et jerngreb" får ny betydning...og den spiller dybt.

'Har et par JBL 240TI med en 14" bas, som godt kan få de fleste forstærker i knæ...men ikke ICE...faktisk spillede jeg så højt at det ene bananstik faldt ud af terminalen  .men hold k... hvor lød det godt

Diskant/mellemtone lyder også godt, men mangler måske lidt "finesse" og luft i toppen, men igen er nøgleordet "rent" på sin plads - lyder aldrig forvrænget.

Men tror ( og håber ) at meget vil "falde på plads" efter tilspilningen...har ihvertfald ingen intentioner om at returnere sættet - synes faktisk at det allerede på nuværende tidspunkt har en formidabel lyd.

Og en sidste detajle; chassiet er faktisk ret flot med sin spejl-glans aluminiums flade...ser ret "proffi" ud, men den blå diode kunne man altså godt have dæmpet lidt - lyser alt for kraftigt...og så skal man være opmærksom på at der IKKE følger netledning med...lidt "besværligt"...kunne vel ikke koste alverden om man leverede den "køreklar" fra leverandørens side

Vender senere tilbage med en mere uddybende beskrivelse af lyden......

 

mvh

Jesper/Oldhifinut

 

PS. Kan godt forstå hvis den etableret radiobrance gør alt hvad de kan for at nedgøre ICE teknologien.........for det bliver svært at sælge alle mulige eksotiske produkter, når den "rene" vare kan erhverves i form af (semi) digitale forstærkere til en brøkdel af prisen......Og kan ligeledes kun tilslutte mig filosofien om at bygge en anlæg op omkring ICE, for det har i mine ører ikke nogen egentlig egenlyd.

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
thomas_ls
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 421
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Enig, vi har vænnet os til lydfarvning, derfor kan der gå lidt tid for ICEpower bliver accepteret, ligesom det kan true eksisterende produkter.

Men der er altså en pointe i Acoustic Reality's produkter. Men kan synes hvad man vil om form og indhold af deres kommunikationsmateriale, men det er da nærliggende, at standard-modulerne sælges til fabrikkerne på baggrund af gode specificikationer.

Men det er langt fra det samme som god lyd. Derfor kan der være sund fornuft i ikke kun at anvende en standard-løsning, dvs. sund fornuft i ARs trekanter, som koster noget mere end de nye billige produkter.

Jeg tror ikke, at Peter ville bruge tid på at finpudse lyden, hvis det ikke høres.

Desuden kan det vel også have en betydning, hvilken strømforsyning som bruges.

Altså, ICEpower er vel ikke bare ICEpower.

 

Til top Vis thomas_ls's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas_ls
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

 

Go4it

En helt anden ting er, at jeg oplever en utrolig modstand/væmmelse over ICEpower fra den etablerede Audiobranche (butikker)...

Når jeg så under 4 øjne taler med Michael Madsen (HighFidelity), som jo anmeldte ICEpower, (og som nogen har fulgt med i alt der har med vellyd at gøre) og spørger til ICEpowers dyder, ja så svarede han at: "det er RIGTIGT godt det her" (og vi skal også huske den gode Bertram!) ja, så er jeg da helt forvirret!!!

Jamen det er godt - og Bertram som JAzz anvender disse ICEpower moduler, og ja, forretningerne i det ganske land er lidt ulykkelige over deres tilstedværelse, da tingene i forretningerne er for dyre. Men læg mærke til at der bliver handlet HI-FI i den store verden på den måde, hvor det går direkte fra producent til slutbruger - heldigvis og takket være kræfter som Bertram og Jazz når vi er i Danmark.

Og deres produkter er ABSOLUT vellydende.

Kunne det tænkes at audiobranchen i den grad føler sig truet, og gør alt for at forsvare sig?

Kunne det tænkes at de fleste har levet med/vænnet sig til al den forvrængning oa. der er i en traditionel A/B/rørforstærker, og derved gør at "alle" forstærkere har en egenlyd, som føgelig får tilhængere/modstander af den aktuelle forstærkers "sound" = forvrængning...... at når der så kommer en ny teknologi (ICE) som udemærker sig ved at være det nærmeste man kan komme på et "kabel med indbygget forstærkning", eller sagt på en anden måde i disse økologiske tider: LYD HELT uden tilsætningsstoffer... JA så er der sku noget galt: det lyder helt forkert (ja det tror da pokker når vi har vænnet os til al den LYDFARVNING der er i den traditionelle teknologi)

Det meste lyd er vel fremstillet og på en eller anden måde farvet - så er spørgsmålet bare med hvad, og ingen af os har patent på den gode lyd eller mening - men vi har det fandeme sjovt med alt det HI-FI.

Jeg har ikke hørt ICEpower endnu... Dette indlæg er udtryk for en fornemmelse jeg har omkring tilhængere/modstandere af ICEpower - og måske en lille nytårsprovokation i debatten

Det er da ingen provokation - klar og åben tankegang på et sundt niveau.

 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Go4it skrev:

En helt anden ting er, at jeg oplever en utrolig modstand/væmmelse over ICEpower fra den etablerede Audiobranche (butikker)...


Når jeg så under 4 øjne taler med Michael Madsen (HighFidelity), som jo anmeldte ICEpower, (og som nogen har fulgt med i alt der har med vellyd at gøre) og spørger til ICEpowers dyder, ja så svarede han at: "det er RIGTIGT godt det her" (og vi skal også huske den gode Bertram!) ja, så er jeg da helt forvirret!!!


Kunne det tænkes at audiobranchen i den grad føler sig truet, og gør alt for at forsvare sig?


Kunne det tænkes at de fleste har levet med/vænnet sig til al den forvrængning oa. der er i en traditionel A/B/rørforstærker, og derved gør at "alle" forstærkere har en egenlyd, som føgelig får tilhængere/modstander af den aktuelle forstærkers "sound" = forvrængning...... at når der så kommer en ny teknologi (ICE) som udemærker sig ved at være det nærmeste man kan komme på et "kabel med indbygget forstærkning", eller sagt på en anden måde i disse økologiske tider: LYD HELT uden tilsætningsstoffer... JA så er der sku noget galt: det lyder helt forkert (ja det tror da pokker når vi har vænnet os til al den LYDFARVNING der er i den traditionelle teknologi)


Jeg har ikke hørt ICEpower endnu... Dette indlæg er udtryk for en fornemmelse jeg har omkring tilhængere/modstandere af ICEpower - og måske en lille nytårsprovokation i debatten



Nej tro ikke nogle føler sig truet jo nok nede i den klasse .

For hvad havde de folk gjort der har købt ice hvis de ikke kunne få det til den pris ?.

Toppen er ikke god nok på det jeg har hørt , bunden er ok , mellemtonen er godt rigitg god .

Og de faver også lyden på sin måde som alt andet .

Men skal så også sige til prisen så er det godt , men lad os nu se om de bliver dernede .

man kan også vende den om , hvis de kostet meget mere som de nok kommer til , hvad mener man så når man ikke har penge til det ? tænk over den , så er alt andet til små penge lige med et godt .

prøv at tænk hvis man kunne få alle de vildt dyre mærker til samme pris hvad ville der så siges om ice , ja kunne være sjovt at se .

eller hvis nu ice blev sat vildt op i pris uhaa har vi jo set hvordan folk så flipper ud .








Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
peewee©
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 502
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Dejlig debat, Jeg går selv og venter på to eAR202, men jeg ved desværre ikke hvornår de kommer Håber det kommer meget snart.

__________________
Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/

Min hjemmebio
Til top Vis peewee©'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peewee©
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

dk2000, cta har berørt emnet, frekevensgangen fra 250 modulerne var vist langtfra tilfredsstillende, og han anbefalede ikke brug af disse.

 

det skal lige nævnes at jeg har denne information fra chatten, så min hukommelse er muligvis ikke helt korrekt



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 

Side af 14 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes