Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 21:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nyt Sourround, Hvilket? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rasmus.Stentoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have nyt sourround og er lidt i tvivl om hvad.  Jeg har en CERWIN-VEGA V-12S subwoofer som jeg er utrolig glad for og helst ikke ville af med.

Jeg skal bruge en god sourround-receiver og nogle højtalere, som primært bruges til at se DVD film på. Dog skal det også kunne give lidt kraft fra sig, når det bliver sat til computeren til at høre musik på.

Lad mig høre jeres meninger. På forhånd tak
Til top Vis Rasmus.Stentoft's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus.Stentoft

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Hej Rasmus

Velkommen til.

Hvormange penge regner du med at bruge på hele systemet. Der findes rigtigt mange modeller i rigtigt mange prisklasser, så det er nok værd at overveje et beløb som du ca. regner med at skyde af :)

Rasmus.Stentoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Jeg havde regnet med en pris der lå omkring de 10.000 kroner, dog ville det ikke gøre noget hvis det kan laves for omkring det halve :)
Til top Vis Rasmus.Stentoft's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus.Stentoft

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Rasmus.Stentoft skrev:
Jeg havde regnet med en pris der lå omkring de 10.000 kroner, dog ville det ikke gøre noget hvis det kan laves for omkring det halve :)

Du får rigtigt meget for de for de sidste 5000,- og sikkert ligeså meget hvis du igen smed lidt mere i det - men legen skal jo også stoppe et sted. Bare pas på, hifi er en svær sygdom at kurere

Du kan evt. kigge på Dali Concept serien, hvor du får virkelig meget for pengene.
Se den her
2front, center og bag ht (subben har du) for 4999,-  Så har du op til 5001,- til en god reciever og kabler. Kig evt. på Denon og NAD også fra hifiklubben.

Du kan også kigge på noget Meranz, B&W, System Audio -  der er mange mærker. Men prøv at tage lidt rundt i de forskellige forretninger og lyt til noget forskelligt og se/hør hvad du kan få for 5-10.000.

Concept + denon/nad går du i hvert fald ikke helt galt i byen med.

Rasmus.Stentoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2005 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Hehe, tak skal du ha' - Jeg vil prøve at kigge mig om efter de mærker du gav :)

Men jeg ved godt af de 5000 ikke rækker så langt langt så det blir rigtigt sjovt, var vidst drømme-tænkning

Forresten, -  Fedt System du har derhjemme. Har også tænkt at anskaffe mig en Projektor, skal dog lige ha' mig et større lokale hvor det kan passe ind.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes