Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
Sendt: 07 Januar 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
?
svaret må jo være "måske"....
velkommen til, du vil nok opdage at de fleste brugere ikke er gode til at gætte, derfor er præcise indlæg langt at foretrække.
Hvis det skal være bare nogenlunde muligt at give et fornuftigt svar på dit indlæg, bør du oplyse:
pris, alder, stand. samt hvor langt op i Sverige du skal køre.
men umiddelbart er det jo begrænset hvor meget der kan være at spare på HT i denne prisklasse og bropenge og bensin er jo ikke gratis (hvis man nu ikke skal der op alligevel)
Bruger siden: 19 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
Prøv at se på www.fyndborsen.se Jeg prøvede at skaffe nogle audio pro til små penge, men deres service er elendig og jeg besluttede mig for at handle med www.sunaudio.dk
Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
Jeg har handlet Audio Pro hos onoff.se i Malmö. AP er (helt vildt) billigt i Sverige. Det er selvf fedest hvis man bor i KBH og kan tage toget/færgen til Malmö eller Helsingborg.
Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
Du skal ikke regne med at der er mere i forretningen, den minder om Elgiganten. De var ellers nogle flinke fyre som bestilte det hjem jeg skulle bruge. Der er andre forretninger i begge byer, se evt. http://se.pricerunner.com/ for svenske priser og husk at den svenske lire er 20% under vores mønt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum