Forfatter |
|
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 15 August 2003 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
jeg kom lige forbi en "rodebutik" hvor jeg fandt dette kabel. Der lå 2x3 meter, jeg købte det for 200 kroner.
Nogle der kender til dette kabel, er det OK, eller har jeg lavet en dårlig handel??
-Thomas
|
Til top |
|
|
Robert Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 471
|
Sendt: 15 August 2003 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her hørt om det, og det skulle være et rigtig godt kabel, blød og rund i diskanten. Ny pris ca. 100,- pr. m. så det er da et fint køb. Er selv på jagt efter denne type og så var det lige min længde  . __________________ Mvh. Robert
|
Til top |
|
|
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
Sendt: 15 August 2003 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at se "Kabler" tråden under Tweaks. Der et det nævnt. der er også link til deres hjemmeside.
Jeg tror nu nok du har gjort et godt køb med hensyn til prisen, men har ikke selv prøvet dette kabel endnu. __________________
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
Sendt: 15 August 2003 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har pt et sådanne kabel, det har afløst et Audioquest Sterling, det blev desværre for kort til den nye opstilling af højttalerne, og jeg må sige at jeg er positivt overrasket, det blev købt som en nådløsning, men det gør det rigtigt godt, og jeg savner ikke det gamle særligt meget  . __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2003 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Tak for alle svarene. Jeg synes selv, efter at have hørt på det et par timer, at det lyder rigtig godt, langt bedre end mit gamle kabel
Så jeg synes selv at det er et godt køb, ihvertfald en opgradering i forhold til hvad jeg havde før :-)
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 17 August 2003 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv haft dette kabel. Jeg var meget tilfreds med det. Gav meget til diskanten.
Prisen på 200,- er fint. Nyprisen er 100,- meteren. Så det må siges at være et godt køb
Mvh Michael
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 17 September 2003 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan dette kabel stadig anbefaldes idag? Jeg tænker på at skifte mit gamle Taralabs kabel ud (Phase 3 60 kr/ M ) Er der stadig bas i supra kabelet? Er der bedre alternativer til prisen? Jeg har en Denon pma 1500R og Dali 202 på standere. Plus en denon dvd 3000 ( snart en 2200! da lasseren er ved at gå død! )
Hvordan er dali's egne kabler i forhold til?
|
Til top |
|
|
Thomas Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2003 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er stadig rigtig glad for kablet, jeg synes det har givet mere af "det hele". Det er som om min bas er blevet mere bestemt også. Jeg skal ikke kunne svare på om der findes bedre kabler til prisen, men iflg. de tests jeg har læst om det, er det et ganske godt køb til prisen!
MVH
Thomas
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2003 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Raskolnikov]
Kan dette kabel stadig anbefaldes idag? Jeg tænker på at skifte mit gamle Taralabs kabel ud (Phase 3 60 kr/ M ) Er der stadig bas i supra kabelet? Er der bedre alternativer til prisen? Jeg har en Denon pma 1500R og Dali 202 på standere. Plus en denon dvd 3000 ( snart en 2200! da lasseren er ved at gå død! )
Hvordan er dali's egne kabler i forhold til?
[Ja det (Supra) kan stadig anbefales. Dog bruger jeg Dali Silver Wave i dag. Der er ligesom lidt mere hul igennem. Ellers ikke den store forskel
Mvh Michael]
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 19 September 2003 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror jeg prøve begge. Silver wave lyder interesant!
|
Til top |
|
|
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
Sendt: 19 September 2003 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisen taget i betragtning er der efter min mening intet der kan det samme som dit Supra. Du har helt sikkert gjort et SCOOP.
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

|
Sendt: 20 September 2003 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Raskolnikov]Jeg tror jeg prøve begge. Silver wave lyder interesant!
[Helt klart et forsøg værd. Skal bare lige understrege at jeg fik dette kabel til 50,- meteren. Standardprisen er 129,-. Så jeg lavede også en god handel ]
Mvh Michael
|
Til top |
|
|