Om lyden kan jeg sige at man fint kan præsicere hvor instrumenterne står i lydbilledet og stemmerne står meget tydeligt frem dvs. de ikke forsvinder i en masse mudder.
Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 100
Sendt: 16 Januar 2005 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
Hej - De dæmpet med glasuld. Maler bliver jeg nok aldrig med de er malet en lille rulle med korte hår. De sorte skruer havde jeg ikke men jeg løber dem nok efter med dup sort maling ved lejlighed
Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 100
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
Hej
Ja filteret er som tidligere det seriefilter LC-Audio reklamere med på deres hjemmeside....
Der er så bare isat +0,22mH istedet for 0,47mH spolen for at få det til at passe med højtalerimpedansen og jeg har dæmpet diskanten en lille smule mere med en 3R2 modstand istedet for 2R2
Det virker udemærket for mig.. Men det kan sikkert blive bedre?
Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
BjarkeNR skrev:
Ser fint ud
Hvad har du dæmpet dem med? Er overfalden spraymalet? Jeg synes at nogle sorte skruer til enhederne ville pynte
- BR
Arh.... spraymaling bliver mere glat end det der, hvis ellers der er glat under malingen. Men nu er fremgangsmåden jo blevet afsløret.
Jeg er ked af at sige det Danny, men du kunne lære lidt af Bjarke hvad finish angår.
i mine øjne er 2 komponent lak og fint vandslibepapir samt polish det eneste der duer hvis det skal være pænt. Og det tager ikke længere tid en at spraye dem.
Jeg synes det kunne være super fedt med "guld" skruer.... Det ville være lige i øjet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum